Gå til innhold

Lite julestæsj i butikkene i år???

Anbefalte innlegg

Tok en liten handlerunde i formiddag og kunne til min store forbauselse slå fast at det er lite julestæsj i butikkene i år. Tidligere har det jo bugnet alle vegne på f.eks. Glassmagasinet, Til bords og Kremmerhuset, nå synes jeg det var nesten stusselig lite...

Fortsetter under...

Da har du ikke vært på de store sentrene?

Forresten ser kassefolka på ICA tåpelige ut med nisseluer :-)

Butikksjefen a har i tillegg rødt slips med julepresanger og nisser på.

Nei, jeg skygget unna sentrene i morrest. :o) Tok de enkeltstående butikkene, i alle fall noen av dem.

Julestæsjet er det jo greit å slippe, men jeg skulle kjøpe frossen ribbe her om dagen og spurte hvor den lå i kjøttdisken. Gikk ditt og der var det jo ingen ribbe, spurte noen andre som gikk og fant en pappeske med noen få "stygge" ribber. Jeg trodde ærlig talt at ribbe var noe av det de solgte litt av sånn før jul, men jeg tok antageligvis feil :)

Det endte jo med at vi handlet i kjøttdisken isteden. Frossen ribbe til doble prisen av den andre frosne ribben :o). Er man fin så er man fin.

Annonse

I vår butikk tynnes det allerede ut av julepynt og juleting. Flere varer er vi utsolgt av.

Kanskje det har skjedd i dine butikker også?

Vet ikke jeg. :o) I min lokale raritetsbutikk tyter det av julepynt og jeg kan gå der og titte i evigheter! :o)

Men det virket liksom ikke som de hadde hatt så mye i de butikkene jeg var i, var litt stusslig faktisk. Og dersom de har gått tom 9 dager før jul så har de i grunnen bomma litt på innkjøpene, eller?

Nei, jeg skygget unna sentrene i morrest. :o) Tok de enkeltstående butikkene, i alle fall noen av dem.

På et av sentrene her så bugner det av julestæsj, glorete og stygt. Den svære elektriske julenissen skremmer vettet av småtasser så folk drar ut stikket på den så den står stille.

På et av sentrene her så bugner det av julestæsj, glorete og stygt. Den svære elektriske julenissen skremmer vettet av småtasser så folk drar ut stikket på den så den står stille.

*Fnis* Det er faktisk ikke så mye av det glorete og stygge rundt her i år synes jeg - heldigvis!

Var på et kjøpesenter utenfor byen forleden og der var det en nisse i en slede og den så så livaktig ut at jeg syntes det var kjempeekkelt! Kjæresten min lo godt av meg, men jeg holdt på mitt, den så alt for ordentlig ut. Æsj.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...