Gå til innhold

Anbefalte innlegg

... jeg skjønner godt at dere er utålmodige, men dere må være glade for at dere faktisk _kan_ håpe hver måned. Dette er ikke ment som noe surveinnlegg, jeg har vært der selv. Men altså, det er slitsomt å ikke kunne håpe også.

Jeg er rett og slett litt misunnelig på dere akkurat nå, selv på dere som har fått mensen ;-).

c",)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210455-til-alle-dere-som-venter-mens/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mirakel*2?

det skjønner jeg veldig godt cecily. Det har jeg ingen problemer med å forstå. Jeg har tenkt på det før. Jeg er heldig som får mensen så regelmessig etter pilleslutt. Det hadde jeg egentlig ikke trodd.

Det er nå godt at vi lever i disse tider og ikke i gamledager:) Den gang forble en barnløs. Idag finnes det heldigvis hjelp en kan få

Jeg vet ikke om jeg kan håpe en gang.. Det er det som er litt trist. Jeg har hatt ubeskyttet sex med samboeren i over 3 år uten resultat. men det er først nå vi har begynt å "prøve" å bli gravide liksom. Det er derfor jeg ble lettere deprimert da jeg fikk beskjed om at det som kan fortelle meg hva som er galt kanskje ikke blir noe av før om hele 6 måneder. Men jeg har pratet godt ut med samboeren min i dag og han har roet meg ned.:-) Fikk også en god prat med akupunktøren min i dag og en liste over hva jeg IKKE må spise!!! For en liste!! Hun hadde ikke tiden til å skrive den opp i dag, men jeg skal få den neste gang:-) Tenkte å dele den med dere da. Hun sa også at dette med hostesaft faktisk stemmer!!! Så jenter, drikk hostesaft! Hehe..

Gjest mirakel*2?

Jeg vet ikke om jeg kan håpe en gang.. Det er det som er litt trist. Jeg har hatt ubeskyttet sex med samboeren i over 3 år uten resultat. men det er først nå vi har begynt å "prøve" å bli gravide liksom. Det er derfor jeg ble lettere deprimert da jeg fikk beskjed om at det som kan fortelle meg hva som er galt kanskje ikke blir noe av før om hele 6 måneder. Men jeg har pratet godt ut med samboeren min i dag og han har roet meg ned.:-) Fikk også en god prat med akupunktøren min i dag og en liste over hva jeg IKKE må spise!!! For en liste!! Hun hadde ikke tiden til å skrive den opp i dag, men jeg skal få den neste gang:-) Tenkte å dele den med dere da. Hun sa også at dette med hostesaft faktisk stemmer!!! Så jenter, drikk hostesaft! Hehe..

OI! Den listen vil jeg ha!:)

Du må love oss å legge den ut med en gang du har fått den!:)

Annonse

Så bra!!

Jeg har nettopp hatt EL og har tatt slimløsende hostesaft i form av piller i noen dager før EL og nå fram til ett par dager etter...

Krysser fingrene og håper på det beste!! IKM 28.12. :-)

Og ja, legg gjerne den listen over hva hun anbefaler oss å holde oss unna nå i prøveperioden!

Og som en siste go' nyhet for deg, jeg kjenner en som heller ikke hadde brukt prevensjon i flere år (men heller ikke hadde prøvd å bli gravid) så når de bestemte seg å prøve tok det kun få mnd før spiren satt!!

***LYKKE TIL***

Hei du.. Bare for å gi deg litt håp, så har jeg hatt ubeskyttet sex med samboern i fire år. :) Men har unngått sex rundt EL. Jeg ble gravid på tredje forsøk. Ble kjempeutålmodig siste gang, så da bare hadde vi sex for moro skyld (misforstå meg rett) og stressa ikke med å telle dager og tenkte oss ikke i hjæl på graviditet, og da gikk det gitt! : ) Tror det kan ta lenger tid hvis man stresser mye med å bli gravid.

Ikke lett å ikke stresse, vet det.. synes vi hadde prøvd en evighet jeg siden jeg ikke tenkte på annet dagen lang. Men når jeg fikk et avslappet forhold til det og roet ned, og tenkte at hvis det ikke går nå så skal vi slutte å prøve en periode så skjer det når det er meningen, så skjedde det.

Nå har i en nydelig sønn på 4,5 mnd. : )

Lykke til videre. Du blir nok gravid skal du se, men prøv å stress ned..

Og ang. hva man kan spise og ikke spise, så er ikke det så mye man bør holde seg unna assa.

husk å ta folat og tran da. (nå)

Gjest mirakel*2?

Hei du.. Bare for å gi deg litt håp, så har jeg hatt ubeskyttet sex med samboern i fire år. :) Men har unngått sex rundt EL. Jeg ble gravid på tredje forsøk. Ble kjempeutålmodig siste gang, så da bare hadde vi sex for moro skyld (misforstå meg rett) og stressa ikke med å telle dager og tenkte oss ikke i hjæl på graviditet, og da gikk det gitt! : ) Tror det kan ta lenger tid hvis man stresser mye med å bli gravid.

Ikke lett å ikke stresse, vet det.. synes vi hadde prøvd en evighet jeg siden jeg ikke tenkte på annet dagen lang. Men når jeg fikk et avslappet forhold til det og roet ned, og tenkte at hvis det ikke går nå så skal vi slutte å prøve en periode så skjer det når det er meningen, så skjedde det.

Nå har i en nydelig sønn på 4,5 mnd. : )

Lykke til videre. Du blir nok gravid skal du se, men prøv å stress ned..

Og ang. hva man kan spise og ikke spise, så er ikke det så mye man bør holde seg unna assa.

husk å ta folat og tran da. (nå)

jeg hadde det på akkurat samme måte sist gang jeg ble gravid. Slappet av den måneden det klaffet

DEN kan jeg skrive under på! Med mensen 2-4 ganger i året er det umulig å vite når (eller om) eggløsning finner sted, og jeg aner ikke når jeg kan begynne å vente...

Stor klem til deg, cecily!

Takk.

Det hørtes også veldig slitsomt ut å ha så lange sykluser. Jeg har blødning ca hver 14.dag, men ingen eggløsning.

I grunn er det nesten morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...