Gå til innhold

AEG eller "asko"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mm, skjønner det. Er det også slik at man må ha spesielle kjeler til induksjonsovner!? Er det noe med magnetisme og sånn!? Faren min har kjøpt ny ovn, ser du, og han fant plutselig ut at han måtte kjøpe nye kjeler, fordi de gamle ikke ble varme... Men jeg er litt usikker på hans fremstilling av det hele. Han er ikke akkurat den mest praktiske i verden... (Jeg har nok arvet litt av ham, ja...)

Faren din har helt rett han, det har noe med magnetismen i kjelene å gjøre. Hvis ikke kjelene er magnestiske så blir de ikke varme.

Det som er kjekt er at platen blir varm umiddelbart og kald igjen med en gang man tar kjelen av platen.

Skrevet

Vi har en AEG 60830, og er superfornøyd med den :) Kan trygt anbefales

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...