Gå til innhold

Pupper - etter fødselen

Anbefalte innlegg

Får "alle" mindre pupper etter fødselen, eller er det no mulighet for at de kan bli større og? Tenker etter amminga og hele hormon perioden er over.

Jeg har små pupper, A skål, og er livredd for at jeg skal få "null" skål etter at jeg har fått unger. Jeg er ikke gravid nå, men tenke på det gjør jeg for det om, og gruer meg skikkelig til å få unge, da dette kan bety at jeg kan miste det lille jeg har. Grøss og gru! Spesielt i det siste har de blitt mindre, og jeg vil nesten ikke at kjæresten min skal ta på de, for de er blitt så myke, og små at jeg nesten skjems. Han er glad i de for det om da, og sier ingenting... for det er heller rompa mi han er mest oppmerksom på, hehe..

Men altså, kommer jeg til å "miste" de helt??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210474-pupper-etter-f%C3%B8dselen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå inn på graviditetsforum og sjekk nedover i tråden kalt "Dolly Parton - snart..."

Jeg vil tro du kan finne svar på spørsmålet ditt der :-)

Ja! Etter å ha lest mesteparten av innlegget du henviste til, fant jeg ut at det er forskjellig fra jente til jente, og at jeg enten kan bli helt flat, eller få en fin B cup etter fødselen. Akkurat som med folk som legger på seg enormt mens de er gravide, å bruker langt tid på å gå ned etter fødselen, og på folk som nesten ikke legger på seg i det hele tatt og har like fin kropp etter fødselen, som før. Individuelt med andre ord!

Ja, da står jeg vel på det samme. Må vel bare vente å se.

Ja! Etter å ha lest mesteparten av innlegget du henviste til, fant jeg ut at det er forskjellig fra jente til jente, og at jeg enten kan bli helt flat, eller få en fin B cup etter fødselen. Akkurat som med folk som legger på seg enormt mens de er gravide, å bruker langt tid på å gå ned etter fødselen, og på folk som nesten ikke legger på seg i det hele tatt og har like fin kropp etter fødselen, som før. Individuelt med andre ord!

Jepp, det er nok det som må bli konklusjonen ;-)

Selv har jeg født tre barn og ammet dem i hhv. 15mnd, 16mnd og ammer fortsatt minsten på 18 mnd morgen og/eller kveld. Før jeg ble gravid første gang veide jeg 54 kg og var vel egentlig altfor tynn (172cm høy). Jeg brukte iallefall ikke mer enn A-cup...

Nå er jeg 3-4 kg tyngre og bruker B-cup (det er nærmest tomt for melk der inne, så jeg tror nok jeg lander på B når jeg slutter helt med ammingen også). Om dette er pga vektøkningen eller pga barnefødslene vet jeg ikke...

Annonse

Ja, det ble litt av en diskusjon om våre fysiske atributter tilslutt ;-)

Kjekt med en lang tråd på gravideforum også!!

Laban hadde et innlegg der inne, rett før jeg ble gravid. Som svar på at det var så stille der mente hun at det bare var å gjøre noen av de faste dolerene gravide.

Gjett om det var noen som følte seg truffet da...

Jepp, det er nok det som må bli konklusjonen ;-)

Selv har jeg født tre barn og ammet dem i hhv. 15mnd, 16mnd og ammer fortsatt minsten på 18 mnd morgen og/eller kveld. Før jeg ble gravid første gang veide jeg 54 kg og var vel egentlig altfor tynn (172cm høy). Jeg brukte iallefall ikke mer enn A-cup...

Nå er jeg 3-4 kg tyngre og bruker B-cup (det er nærmest tomt for melk der inne, så jeg tror nok jeg lander på B når jeg slutter helt med ammingen også). Om dette er pga vektøkningen eller pga barnefødslene vet jeg ikke...

Nei, men du fikk det som du ville;) La på deg litt, siden du var for tynn, og fikk en større cup. Grunnen er vel ikke så viktig ;) Jeg er tynn, men trenger ikke flere kilo, kanskje bare noen i puppene ;)

Jeg hadde 80c før fødslene, nå har jeg 75D.... Det er over 5 år siden siste fødsel.

Ja, men har funnet ut at det er VELDIG individuelt, så jeg må vel bare vente å se. Har sett folk med A, som etter fødselen blir AA.. grøss og gru..*grue seg til å få unge*

Har tre barn og nå er puppene nesten som før. Størrelsen er den samme, men de er muligens litt "tommere" (litt flatere sett i profil:). Dette er en helt marginal forskjell, så jeg er kjempefornøyd!

Det tok et par år fra siste fødsel til jeg følte at puppene var som før. Underveis har de vært både større og mindre faktisk. Dvs ikke mindre, men slappere og tommere. Nå har de liksom blitt litt faste igjen.

Så nå vet du alt om mine pupper:)

Annonse

Har tre barn og nå er puppene nesten som før. Størrelsen er den samme, men de er muligens litt "tommere" (litt flatere sett i profil:). Dette er en helt marginal forskjell, så jeg er kjempefornøyd!

Det tok et par år fra siste fødsel til jeg følte at puppene var som før. Underveis har de vært både større og mindre faktisk. Dvs ikke mindre, men slappere og tommere. Nå har de liksom blitt litt faste igjen.

Så nå vet du alt om mine pupper:)

Hehe. Så hvis jeg ser noen pupper som er slike du beskrev dem, så skal jeg tenke, "ah, der er collett sine pupper" ;p

Ikke at jeg går rundt å ser på andres pupper altså. ;p

Laban hadde et innlegg der inne, rett før jeg ble gravid. Som svar på at det var så stille der mente hun at det bare var å gjøre noen av de faste dolerene gravide.

Gjett om det var noen som følte seg truffet da...

Hehe, hun traff spiker'n på hodet iallefall :-)

Nei, men du fikk det som du ville;) La på deg litt, siden du var for tynn, og fikk en større cup. Grunnen er vel ikke så viktig ;) Jeg er tynn, men trenger ikke flere kilo, kanskje bare noen i puppene ;)

Vi får satse på at de eventuelle ekstra kiloene plasserer seg pent i puppene da ;-)

Gjest Ulvinnen Lurulf

Jeg får vel svare her jeg også siden jeg var en av dem som endte med en fin B-cup :-)

Noen klager over at de får pupper som ser ut som vrengte lommer etterpå, men mine pupper er faste og fine :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...