Gå til innhold

FU:Hvor mange personer har du på MSN lista?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

7. Men jeg er ikke overbegeistra for konseptet. Jeg liker å bestemme selv når jeg vil si noe til folk, jeg synes det blir masete fort.

Men ikke så masete som skype! Der driver det jo og melder serg tullinger i enninga! Tullinger jeg ikke kjenner engang! Masete!

Jeg er gammel tror jeg, jeg liker også bedre at folk ringer meg enn at de sriver og melder meg ustanselig. Jeg liker ikke å måtte føle meg forplikta til å snakke med folk.

*sær & vanskelig*

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• ShitDiddelyDo

6

• Glimtipper

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg har avinnstallert msn. De første årene brukte jeg det daglig, og hadde masse folk på lista, men etterhvert fikk jeg helt kløe av hele opplegget. Jeg er lei, lei, lei! Det er masete og tungvint, og man blir jo for pokker sittende der hele kvelden og taste svada med folk som interesserer en sånn passe, hvis man først logger seg på. Jeg vil heller ringe til de jeg ønsker å snakke med.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

jeg har 13 på dolmsn lista mi og 9 på vennelista mi. Men det er et par på dollista som aldri er pålogget så jeg burde egentlig ha fjernet dem...

Jeg har ikke blokkert noen, men setter meg som opptatt når jeg chatter med så mange at det er nok å holde styr på...

har 38 stk, men snakker ikke med alle...kan bli masete, som andre her sier...folk forventer at du svarer, og har jeg satt stausen til borte og ikke svarer, skriver de "halloooo er du der"...litt irriterende, det er det. men greit å ha...:)

du vet at det finnes et program som kan sjekke om noen har blokket deg?

En datanerd jeg kjenner har dette programmet.

Jeg vet at det finnes et nettsted hvor du kan sjekke dette. Men det fungerer bare på den måten at du kan sjekke fra en anonym plass om vedkommende er pålogget. Det vil bare fungere dersom vedkommende har åpnet for at enhver kan legge ham til i lista si, uten at han trenger å godkjenne det først. Krever han derimot godkjenning før han dukker opp på lista til noen, så går det ikke an å sjekke det på den måten.

Gjest mirakel*2?

Jeg vet at det finnes et nettsted hvor du kan sjekke dette. Men det fungerer bare på den måten at du kan sjekke fra en anonym plass om vedkommende er pålogget. Det vil bare fungere dersom vedkommende har åpnet for at enhver kan legge ham til i lista si, uten at han trenger å godkjenne det først. Krever han derimot godkjenning før han dukker opp på lista til noen, så går det ikke an å sjekke det på den måten.

ok, så det er begrensninger med det altså.

msn teller for deg ;)

Oki, det har du helt rett i.

Pålogget: 10.

Frakoblet: 30.

Jeg har slettet en del folk jeg ikke vet hvem er også. De fleste jeg har, med unntak av et par-tre kompiser, er adresser jeg ikke engang vet hvem eier. For jeg har en del nick fra dol og et annet nettsted, men disse kaller seg ofte noe annet på msn.

Så jeg aner ikke hvem de er. :)

Annonse

Oki, det har du helt rett i.

Pålogget: 10.

Frakoblet: 30.

Jeg har slettet en del folk jeg ikke vet hvem er også. De fleste jeg har, med unntak av et par-tre kompiser, er adresser jeg ikke engang vet hvem eier. For jeg har en del nick fra dol og et annet nettsted, men disse kaller seg ofte noe annet på msn.

Så jeg aner ikke hvem de er. :)

Altså. -Jeg- var ikke interessert i hvem du har på msn-lista di *flire ertende*

Jeg har avinnstallert msn. De første årene brukte jeg det daglig, og hadde masse folk på lista, men etterhvert fikk jeg helt kløe av hele opplegget. Jeg er lei, lei, lei! Det er masete og tungvint, og man blir jo for pokker sittende der hele kvelden og taste svada med folk som interesserer en sånn passe, hvis man først logger seg på. Jeg vil heller ringe til de jeg ønsker å snakke med.

Ja, pokker heller. Hvorfor sitte å prate svada på MSN, når man kan ha kvalitetstid på DOL? :P

Altså. -Jeg- var ikke interessert i hvem du har på msn-lista di *flire ertende*

Uansett: Jeg snakker regelmessig med ca. 6 av disse + en sjelden gang med rundt 4 til.

Så jeg burde gå inn å slette rundt 30 stykker.

Men er ikke det relevante hvor mange vi snakker med?

Det er jo lite relevant å ha 40 brukere når man ikke hvem 30 av dem er.

Hum...tror ikke du helt skjønner tegninga. Det var ikke -jeg- som lurte på hvor mange personer folk har på msn-lista si. Jeg bare erta deg fordi du ikke kunne telle :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...