Gå til innhold

FU:Hvor mange personer har du på MSN lista?

Anbefalte innlegg

Jeg har ti stykker. To jeg aldri prater med og ikke har møtt, to her fra DOL og resten er familie/venner. Jeg liker ikke så godt å chatte tull med fremmede. Sånn; hvor gammel er du, hva jobber du med osv. Det blir slitsomt.

Fortsetter under...

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• ShitDiddelyDo

6

• Glimtipper

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Hum...tror ikke du helt skjønner tegninga. Det var ikke -jeg- som lurte på hvor mange personer folk har på msn-lista si. Jeg bare erta deg fordi du ikke kunne telle :P

Jeg blir alltid provosert når noen mobber mine telleegenskaper. :/

Jeg har ti stykker. To jeg aldri prater med og ikke har møtt, to her fra DOL og resten er familie/venner. Jeg liker ikke så godt å chatte tull med fremmede. Sånn; hvor gammel er du, hva jobber du med osv. Det blir slitsomt.

Eller den alltid fryktede "asl?" *grøsse*

Annonse

ok. kan surfe på internett, men det begrenser seg til det

Kan du sjekke mailen din?

Jeg har prøvd å lære opp folk som ikke skjønner opp og ned på hotmail, og ikke har andre begreper om data i det hele tatt, ei heller hva en harddisk er osv.

Ikke lett å skulle ned på så elementært nivå for å drive opplæring, var min konklusjon... hehe

Gjest mirakel*2?

Kan du sjekke mailen din?

Jeg har prøvd å lære opp folk som ikke skjønner opp og ned på hotmail, og ikke har andre begreper om data i det hele tatt, ei heller hva en harddisk er osv.

Ikke lett å skulle ned på så elementært nivå for å drive opplæring, var min konklusjon... hehe

og sjekke mailen min!

Jeg er visst DEN eksperten likevel:)

Eller den alltid fryktede "asl?" *grøsse*

Arrgh, ja. Den irriterer meg. Og alle de som, når man sier man bor i Norge, spør: "Og hvordan er det, da?". Hvordan er det? I Norge? Å bo her? Sånn rent generelt? Hva i all verden er det de ønsker å vite?! *frustrert*

Annonse

Gjest mirakel*2?

DET var kanskje å ta litt i, men helt blank er du i alle fall ikke... ;-)

*LOL*

jeg husker da en bekjent av meg skulle lære å bruke musen. Hun klarte ikke å bevege pilen til de riktige plassene:) Det var et morsomt syn. Og fortvilelsen hennes!

jeg husker da en bekjent av meg skulle lære å bruke musen. Hun klarte ikke å bevege pilen til de riktige plassene:) Det var et morsomt syn. Og fortvilelsen hennes!

Jeg husker også jeg skulle lære en fyr å bruke mus. Han og en annen mannlig kollega fniste seg i mellom... - pga ordet mus...!!!

Det må sies at dette var i Windows helt spede barndom. Før Windows hadde vi ikke mus. (Dvs. det fantes vel til Mac, men det var for de få...)

:-)

Arrgh, ja. Den irriterer meg. Og alle de som, når man sier man bor i Norge, spør: "Og hvordan er det, da?". Hvordan er det? I Norge? Å bo her? Sånn rent generelt? Hva i all verden er det de ønsker å vite?! *frustrert*

Lar du MSN-en din stå åpen så alle og enhver kan kontakte deg?

Hos meg er det bare de jeg har godkjent på lista mi som kommer gjennom.

Gjest mirakel*2?

Jeg husker også jeg skulle lære en fyr å bruke mus. Han og en annen mannlig kollega fniste seg i mellom... - pga ordet mus...!!!

Det må sies at dette var i Windows helt spede barndom. Før Windows hadde vi ikke mus. (Dvs. det fantes vel til Mac, men det var for de få...)

:-)

stadig opplever jeg folk som skal prøve å være morsomme med det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...