Gå til innhold

FU:Hvor mange personer har du på MSN lista?

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• ShitDiddelyDo

6

• Glimtipper

4

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

stadig opplever jeg folk som skal prøve å være morsomme med det.

Jøss, trodde folk hadde kommet over det stadiet jeg... Eller kanskje vi bare har litt forskjellig omgangskrets? Det er vel såpass mange rundt meg som er ganske så oppegående ift. pc osv at det ikke lenger er noe tema.

Skrevet

har 38 stk, men snakker ikke med alle...kan bli masete, som andre her sier...folk forventer at du svarer, og har jeg satt stausen til borte og ikke svarer, skriver de "halloooo er du der"...litt irriterende, det er det. men greit å ha...:)

Jeg har svart krasst (selvsagt ikke med en gang) at er jeg borte, så er jeg faktisk borte. Evt. opptatt, men normalt sett BORTE når det står borte. Altså er det liten vits i å kalle meg opp på MSN da. Haster det, så kan de sende sms, og haster det ikke, så send meg en mail. Eller vent til jeg står som pålogget. Enkelt og greit...

:-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jøss, trodde folk hadde kommet over det stadiet jeg... Eller kanskje vi bare har litt forskjellig omgangskrets? Det er vel såpass mange rundt meg som er ganske så oppegående ift. pc osv at det ikke lenger er noe tema.

ingen av min omgangskrets (heldigvis). Faktisk godt voksne menn som tror de er fantastisk morsom.

Skrevet

Det... vet jeg faktisk ikke. Jeg tror ikke det? Hvor sjekker jeg det?

Jeg misforsto sikkert noe av det du skrev om folk du ikke kjenner som spurte om alt mulig rart...

Men du finner det med kun godkjente på lista under Verktøy - Alternativer - Personvern

Skrevet

Har 51 stk på lista.

Hvis jeg ikke ønsker å snakke med noen (eller kun med enkelte) så setter jeg status "Borte" eller "Opptatt".

Blokkerer kun de jeg evt ikke ønsker å snakke med i det hele tatt noen gang.

Skrevet

Kun deg selv med andre ord? ;)

Meg selv og mine andre personligheter, som tilfeldigvis også er webmastere :-)

"..............................................."

Skrevet

Jeg har 24.

Prater regelmessig med de fleste, men en del av de er familie.

Har alle 3 søstrene mine der, og det er en fin måte og holde kontakten med de på (de er mye yngre enn meg).

På Dol-lista mi har jeg 4. Er ikke så ofte pålogget, burde bli flinkere til det. Er som oftes sent på kveld jeg logger meg på.

Ørkenvandreren
Skrevet

Ingen! :-)

Har aldri brukt MSN, kommer neppe til å begynne med det heller.

Skrevet

Ja, pokker heller. Hvorfor sitte å prate svada på MSN, når man kan ha kvalitetstid på DOL? :P

Nemlig;-) Dol og jeg har et deilig uforpliktende forhold. Svada her blir noe helt annet enn svada på msn. Hovedforskjellen er at her får jeg lov til å svare hvis og når det passer meg. Helt perfekt!

Skrevet

Ingen! :-)

Har aldri brukt MSN, kommer neppe til å begynne med det heller.

Ingen. Bruker det ikke.

Gjest MSN-venner
Skrevet

Webmasterne og dolgjengen.

Hvem av Webmasterner har du på lista?

Er det S , T eller hun litt rare?

Får du høre mye sladder?

PS. det jeg skrev på inkontinensforumet var ikke om meg altså, det var for en veninne

:)

Gjest MSN-venner
Skrevet

Jeg misforsto sikkert noe av det du skrev om folk du ikke kjenner som spurte om alt mulig rart...

Men du finner det med kun godkjente på lista under Verktøy - Alternativer - Personvern

men kan folk komme igjennom på MSN-lista uten at jeg har godkjent dem?

Hvordan går det an?

Skrevet

Hvem av Webmasterner har du på lista?

Er det S , T eller hun litt rare?

Får du høre mye sladder?

PS. det jeg skrev på inkontinensforumet var ikke om meg altså, det var for en veninne

:)

MENGDER av spennende historier, mer kan jeg selvsagt ikke røpe her.

A propos... inkontinensen din er vel sant å si din minste 'hemmelighet'? *dulte*

Gjest MSN-venner
Skrevet

MENGDER av spennende historier, mer kan jeg selvsagt ikke røpe her.

A propos... inkontinensen din er vel sant å si din minste 'hemmelighet'? *dulte*

Er noen av webbisene single?

Skrevet

Skal vi se: på DOL-nicet mitt har jeg søstra mi, gubben og jøss - - 10 DOLere. Snakker nesten bare med Dorthe og ILDG.

På "realname"-lista mi har jeg bare familien.

Skrevet

Hjelp, lever dere KUN her inne eller, på nett altså? Hvordan har dere tid til å leve i den virkelige verden??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...