Glimtipper Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Kun deg selv med andre ord? *L* 0 Siter
Gemini Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 stadig opplever jeg folk som skal prøve å være morsomme med det. Jøss, trodde folk hadde kommet over det stadiet jeg... Eller kanskje vi bare har litt forskjellig omgangskrets? Det er vel såpass mange rundt meg som er ganske så oppegående ift. pc osv at det ikke lenger er noe tema. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 har 38 stk, men snakker ikke med alle...kan bli masete, som andre her sier...folk forventer at du svarer, og har jeg satt stausen til borte og ikke svarer, skriver de "halloooo er du der"...litt irriterende, det er det. men greit å ha... Jeg har svart krasst (selvsagt ikke med en gang) at er jeg borte, så er jeg faktisk borte. Evt. opptatt, men normalt sett BORTE når det står borte. Altså er det liten vits i å kalle meg opp på MSN da. Haster det, så kan de sende sms, og haster det ikke, så send meg en mail. Eller vent til jeg står som pålogget. Enkelt og greit... :-) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jøss, trodde folk hadde kommet over det stadiet jeg... Eller kanskje vi bare har litt forskjellig omgangskrets? Det er vel såpass mange rundt meg som er ganske så oppegående ift. pc osv at det ikke lenger er noe tema. ingen av min omgangskrets (heldigvis). Faktisk godt voksne menn som tror de er fantastisk morsom. 0 Siter
Gemini Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Det... vet jeg faktisk ikke. Jeg tror ikke det? Hvor sjekker jeg det? Jeg misforsto sikkert noe av det du skrev om folk du ikke kjenner som spurte om alt mulig rart... Men du finner det med kun godkjente på lista under Verktøy - Alternativer - Personvern 0 Siter
carma Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Har 51 stk på lista. Hvis jeg ikke ønsker å snakke med noen (eller kun med enkelte) så setter jeg status "Borte" eller "Opptatt". Blokkerer kun de jeg evt ikke ønsker å snakke med i det hele tatt noen gang. 0 Siter
Prozak Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Kun deg selv med andre ord? Meg selv og mine andre personligheter, som tilfeldigvis også er webmastere :-) "..............................................." 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har 24. Prater regelmessig med de fleste, men en del av de er familie. Har alle 3 søstrene mine der, og det er en fin måte og holde kontakten med de på (de er mye yngre enn meg). På Dol-lista mi har jeg 4. Er ikke så ofte pålogget, burde bli flinkere til det. Er som oftes sent på kveld jeg logger meg på. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ingen! :-) Har aldri brukt MSN, kommer neppe til å begynne med det heller. 0 Siter
tonie Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ja, pokker heller. Hvorfor sitte å prate svada på MSN, når man kan ha kvalitetstid på DOL? Nemlig;-) Dol og jeg har et deilig uforpliktende forhold. Svada her blir noe helt annet enn svada på msn. Hovedforskjellen er at her får jeg lov til å svare hvis og når det passer meg. Helt perfekt! 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ingen! :-) Har aldri brukt MSN, kommer neppe til å begynne med det heller. Ingen. Bruker det ikke. 0 Siter
Gjest MSN-venner Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Webmasterne og dolgjengen. Hvem av Webmasterner har du på lista? Er det S , T eller hun litt rare? Får du høre mye sladder? PS. det jeg skrev på inkontinensforumet var ikke om meg altså, det var for en veninne 0 Siter
Gjest MSN-venner Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg misforsto sikkert noe av det du skrev om folk du ikke kjenner som spurte om alt mulig rart... Men du finner det med kun godkjente på lista under Verktøy - Alternativer - Personvern men kan folk komme igjennom på MSN-lista uten at jeg har godkjent dem? Hvordan går det an? 0 Siter
favn Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hvem av Webmasterner har du på lista? Er det S , T eller hun litt rare? Får du høre mye sladder? PS. det jeg skrev på inkontinensforumet var ikke om meg altså, det var for en veninne MENGDER av spennende historier, mer kan jeg selvsagt ikke røpe her. A propos... inkontinensen din er vel sant å si din minste 'hemmelighet'? *dulte* 0 Siter
Gjest MSN-venner Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 MENGDER av spennende historier, mer kan jeg selvsagt ikke røpe her. A propos... inkontinensen din er vel sant å si din minste 'hemmelighet'? *dulte* Er noen av webbisene single? 0 Siter
favn Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Er noen av webbisene single? Si det... 0 Siter
flisa Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Skal vi se: på DOL-nicet mitt har jeg søstra mi, gubben og jøss - - 10 DOLere. Snakker nesten bare med Dorthe og ILDG. På "realname"-lista mi har jeg bare familien. 0 Siter
Gjest boblan Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hjelp, lever dere KUN her inne eller, på nett altså? Hvordan har dere tid til å leve i den virkelige verden?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.