Gå til innhold

Flyttebil i Stavanger

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg vet kun om Flyttom.

Vet dere om flere?

(Tenker på flyttebil uten flyttefolk)

Takk for svar! =)

Lips1365380508
Skrevet

Hmm..Det er en i Randabergveien, rett ved Shell stasjonen, husker ikke navnet på den. Ganske billig er den også!;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hmm..Det er en i Randabergveien, rett ved Shell stasjonen, husker ikke navnet på den. Ganske billig er den også!;)

Er ikke det Flyttom?

*Sjekker gulesider* =)

Lips1365380508
Skrevet

Er ikke det Flyttom?

*Sjekker gulesider* =)

Hehe.. kan sikkert stemme det. Men vi brukte den for ikke så lenge siden, men er ikke så flink med navn jeg da ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hehe.. kan sikkert stemme det. Men vi brukte den for ikke så lenge siden, men er ikke så flink med navn jeg da ;)

Det er de! =)

Var du fornøyde med de?

(Vi skal flytte langt)

Lips1365380508
Skrevet

Det er de! =)

Var du fornøyde med de?

(Vi skal flytte langt)

Jah, da var ikke jeg til noen hjelp :(

Ja, de var greie de. Henta bilen tidlig på morgenen, og gav den tilbake på kvelden, selv om jeg hadde betalt til neste morgen, men hadde ikke bruk for den mer. (vi flytta innen område da) Kosta 300-400 kr per døgn mener jeg å huske. Trenger du den mer enn et døgn?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jah, da var ikke jeg til noen hjelp :(

Ja, de var greie de. Henta bilen tidlig på morgenen, og gav den tilbake på kvelden, selv om jeg hadde betalt til neste morgen, men hadde ikke bruk for den mer. (vi flytta innen område da) Kosta 300-400 kr per døgn mener jeg å huske. Trenger du den mer enn et døgn?

Vi skal kjøre såpass langt vi trenger den over to døgn. Tenkte å ta det på helg =)

Lips1365380508
Skrevet

Vi skal kjøre såpass langt vi trenger den over to døgn. Tenkte å ta det på helg =)

Går sikkert fint det og ;) Men altså, flytte fra stavanger, sånn gjør man ikke. Man har jo DET nydelige været her, med vind og regn hver dag, og et lite håp om sol i ny og ne ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Går sikkert fint det og ;) Men altså, flytte fra stavanger, sånn gjør man ikke. Man har jo DET nydelige været her, med vind og regn hver dag, og et lite håp om sol i ny og ne ;)

He he...

Ja, jeg blir trist bare på tanken :(

Men jeg kommer tilbake på besøk!! :D:D

Gjest M.Angelica
Skrevet

Skal du flytte hit til østlandet nå?....:-)

Ja, nå kommmer jeg å gjør Østlandet utrygt! ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...