Gå til innhold

Skuffer meg selv...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Katie...

Jeg veit hvordan du føler det. Jeg har det også sånn. Spiser - gråter, spiser - kaster opp, spiser ikke... Dette er rutine i mitt liv. Jeg får ubeskrivelige nedturer etter et måltid, og tenker bare på å bli tynn. Sånn som før. Da blir altbra i livet mitt...Men hva når jeg blir tynn? Hva skal jeg gjøre da? For å være ærlig tør jeg ikke tenke på det, for jeg vet ikke...

Men mitt råd er å ta en dag igangen...Tenk på deg selv. og prøv å ta vare på deg selv...Søk hjelp visst du ikke allerede har gjort det, og PRØV å lær deg å se verdiene i livet ditt. Jeg er sikker på at det er mange av dem...

Lykke til!

*stooooor klem til deg Katie*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21049-skuffer-meg-selv/#findComment-90844
Del på andre sider

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Katie

Det er jo en del av det å slite med en SF det du beskriver. Vanligvis setter en seg for tøffe mål. I tillegg er det vel både fysiologi ske og psykologiske grunner til at du spiser mye etter en uke med alt for lite mat. Dersom du ikke har en som veileder deg vil jeg råde deg til å få hjelp til å sette opp en spiseliste. Jeg vet ikke om du nå er undervektig, "normalvekt" eller overvekt. Uavhengig av dette vil det være til det beste for deg om en som har spesialkunnskap innen kost nå vurderer din kroppssammensetning, dine spise "vaner" og din forhistorie. På bakgrunn av dette er det ofte til hjelp å få en konkret spiseliste å forholde seg til. Da er det for mange lettere ikke å bli skuffet som følge av "sulterush" eller "kikk" Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21049-skuffer-meg-selv/#findComment-90845
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...