Gå til innhold

I'm back....

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen....

Jeg ser at det har kommet veldig mange nye her...

På en måte er jo det trist, for det viser jo at det er enda fler som er syke, men hei til alle sammen ihvertfall..

Til de som eventuelt husker meg da...Grunnen til at jeg kommer tilbake nå er fordi det har gått veldig bra med meg siden sist.

Har spist nesten normalt(ja sundt, men også unnet meg godterier)

Jeg har begynt å trene på trening (aerobic og tennis) 2 ganger i uken, og skal prøve å få gått jogget meg en tur 1gang i uken hvertfall.

Som dere kanskje husker gikk det jo veldig dårlig da jeg brakk begge bena...

Jeg har egentlig hatt det veldig bra, men nå i det siste har jeg begynt å kaste opp litt igjen. Bare 1-3 gansger i uken, men jeg har liksom tenkt veldig mye mer på hva jeg spiser og sånn.

Det kjennes ut som at sf'en liksom ikke vil bort, og at den kommer tilbake.

Jeg pratet med helsesøster en gang før jul, men så sluttet hun, og jeg vil ikke prate med hun nye, for henne liker jeg ikke....

Dette forumet her er det som har fått meg til å føle at jeg er noe.At jeg er verdt noe liksom, så nå kommer jeg på en måte hit for å få hjelp, og hjelpe andre hvis jeg kan...

Vær så snill å ta meg imot igjen...

PLease!!Jeg har savnet dere skikkelig!!!

Er Minnien Nedia svak null knøttet vannliljen steinansiket og den "gjengen" der her enda? Håper det..

Skal prøve å få vært her litt oftere...

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21050-im-back/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient

KJære Modell

Veldig godt å høre at hverdagen din er enklere nå. Det er tydelig at du har klart å mobilisere ekstra energi for å komme på nytt spor. Det er veldig vanlig at en ikke klarer å "kutte ut" alle symptomer (som feks oppkast) helt så raskt. Du trenger tid. Jeg vil råde deg til å ha en voksen (helst en fagperson) som du kan ha gjevnlig kontakt med fremover til du føler at du er kvitt gamle "vaner". Lykke til videre! Hyggelig at du er tilbake

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/21050-im-back/#findComment-90847
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...