Gå til innhold

Forslag til julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til min kjære: kvinne, 29. Ingen smykkekvinne, men bruker ringer og armband av og til.

sprelline1365380900
Skrevet

Hva med et gavekort på hudpleie salong??

Skrevet

Alliansering i hvitt gull.

Støttes !

Jeg blei kjempeglad for min aliansering den gangen jeg fikk den :-)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Støttes !

Jeg blei kjempeglad for min aliansering den gangen jeg fikk den :-)

jeg og støtter den. Det er den beste presangen jeg har fått av samboeren min

Skrevet

Et håndlaget armbånd blir jo veldig unikt og personlig! Jeg har for eksempel sett noen som lager armbånd og smykker etter gamle vikingmønster. Om hun synes vikingtiden er pen eller stilig, kan det være et forslag.

Skrevet

Samme her. Året etter fikk jeg gavekort på å få satt inn en ekstra diamant. :-)

Skrevet

Hva er alliansering?

Skrevet

Alliansering i hvitt gull.

Takk for forslaget, men det blir litt heavy for oss begge tror jeg, vi har ikke vært sammen *så* lenge.

Skrevet

Hva er alliansering?

En ring der man kan sette på diamanter etterhvert. Altså rundt ringen. Til slutt blir ringen helt fyllt av diamanter.

Skrevet

En ring der man kan sette på diamanter etterhvert. Altså rundt ringen. Til slutt blir ringen helt fyllt av diamanter.

OK, tusen takk!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Samme her. Året etter fikk jeg gavekort på å få satt inn en ekstra diamant. :-)

det er det som er så greit for den som gir ringen også. Bare kjøpe diamanter hvert år

Skrevet

Takk for forslaget, men det blir litt heavy for oss begge tror jeg, vi har ikke vært sammen *så* lenge.

Du får gi denne et hjemmelaget gavekort med "En time enilon-love", da. ;)

Skrevet

det er det som er så greit for den som gir ringen også. Bare kjøpe diamanter hvert år

Gullsmeden "vår" sa at i en alliansering skal det alltid være ulikt antall (1,3,5 osv) diamanter, vet ikke om det er salgstriks eller hva det er.

Men når en ser ringene i reklamen, så er det oftest 1 eller 3 diamanter i ringene. Jeg har hatt min med 3 diamanter i i mange år, har ikke satt inn flere, da har jeg en diament for hvert av barna og en for mannen min :-).

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig sur hvis jeg hadde fått en ring til jul og "bare" en diamant hvert påfølgende år. For det første bruker jeg ikke ringer, og for det andre vil jeg velge selv hvilke smykker jeg skal kjøpe.

Hadde heller blitt glad for å få en skikkelig bra filmboks eller et morsomt dataspill, ikke bare noe fjas eller "fornuftige" gaver hele tiden.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Gullsmeden "vår" sa at i en alliansering skal det alltid være ulikt antall (1,3,5 osv) diamanter, vet ikke om det er salgstriks eller hva det er.

Men når en ser ringene i reklamen, så er det oftest 1 eller 3 diamanter i ringene. Jeg har hatt min med 3 diamanter i i mange år, har ikke satt inn flere, da har jeg en diament for hvert av barna og en for mannen min :-).

jeg fikk først ringen med 1 diamant i. Neste år fikk jeg to diamanter til. Året etter der igjen fikk jeg to til. Nå har jeg 5 diamanter. Det er som du sier 1 3 5 som er vanlig

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig sur hvis jeg hadde fått en ring til jul og "bare" en diamant hvert påfølgende år. For det første bruker jeg ikke ringer, og for det andre vil jeg velge selv hvilke smykker jeg skal kjøpe.

Hadde heller blitt glad for å få en skikkelig bra filmboks eller et morsomt dataspill, ikke bare noe fjas eller "fornuftige" gaver hele tiden.

det er jo selvfølgelig ingen garanti at alle vil like det. Jeg kan bare tillegge at jeg likte å få den.

Skrevet

det er jo selvfølgelig ingen garanti at alle vil like det. Jeg kan bare tillegge at jeg likte å få den.

Det er jo bra at du likte den, selvfølgelig.

Enilon skriver at det ikke er noen smykkejente, da skjønner jeg bare ikke hvorfor alle foreslår noe man får kjøpt på gullsmeden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...