Babette Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 he he nå fikk jeg en åpenbaring De heter Brummund, Gaus og ? Hva heter den siste? Roms. Og så har de en fetter i Bodø som heter Stille. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Roms. Og så har de en fetter i Bodø som heter Stille. Er det noe sted/by som heter Stilledal? 0 Siter
Babette Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Er det noe sted/by som heter Stilledal? En bydel i Bodø heter Stille Dal. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 he he nå fikk jeg en åpenbaring De heter Brummund, Gaus og ? Hva heter den siste? LOL!!! Måtte bare le litt nå altså! *he he* 0 Siter
Gyda Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 pussig at jeg aldri har tenkt over det før Det er nesten for godt til å være sant. (Jeg ler litt nå - håper du har meg unnskylt.) De har mange andre i familien sin også, bl.a. Mari og Halling. Har du forresten sett seriene i voksen alder? De er proppfulle av understatesment som barn ikke får med seg - og som bare er helt kostelige for voksne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.