Gå til innhold

Å late som man ikke er hjemme..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Hvor dårlig gjort er det på en skala fra 1 til 10? :-o

Jeg har vært på jobb i HELE dag, og vil bare slappe av her, med dol, kaffe og loffeskive..

Men bliur ringt og oppsøkt av min velmenende og snille, men akk så alkoholiserte russiske nabodame..

Jeg TOK telefonen før i dag, mens jeg ikke var hjemme og sa at jeg KANSKJE skulle banke på og se hvordan det sto til når jeg kom hjem..

Hun var allerede dritings, men som sagt velmenende..Skal alltid fortelle meg at hun synes jeg er så snill som gidder å snakke med henne, gi bort noen skiver o.l, o.l..Men jeg ORKER ikke i dag, for erfaring tilsier at disse intermessoene tar minst fire timer om jeg slipper henne inn + at hun kovner på sofaen(og da må jeg buksere henne ned igjen!) + at det er sentimentalt & masete før det..:-I Dere kjenner kanskje greia? Evige gjentagelser, og mye så, så, og det går så fint så, og nei selvfølgelig hater jeg deg ikke og sånt, fra meg..:-I Huff! Dette skjer sånn annenhver måned, hun har edruperioder/andre å mase på innimellom.

Så nå sniker jeg rundt på sokkelessen og lager minimalt med lyd og later altså som at huset er tomt. Jeg har dårlig sammvittighet.

Er jeg grådig ond?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210510-%C3%A5-late-som-man-ikke-er-hjemme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Glimtipper

5

• Maggi

3

• stromme

1

Mest aktive i denne tråden

På en skala fra 1 til 10 hvor 10 er toppen av ondskap...

8 1/2?

Nei, du, det må da være en menneskerett å sette slike grenser. Synes det er flott at du stiller opp såvidt mye om du gjør, jeg... Det er kanskje ikke så lett å være ærlig med henne, selv om det beste er å være ærlig... :o) (der kom smileyen)

Jeg syns overhodet ikke du er ond, sånne naboer kan være veldig plagsom, og det er ikke alltid man har lyst til å tilbringe kvelden sammen med dem. Vær stille og kos deg foran PC'en med loffskiven din du, uten dårlig samvittighet.

En venninne av meg hadde en sånn svigermor og når mannen var i nordsjøen slukket hun alle lys og satt seg foran PC'en på loftet for å slippe å ta i mot henne om kvelden.

Annonse

laguna1365380434

Ond fordi du skulker unna dette EN gang? Nope! Jeg ville skulket unna -hver- gang.

;-)

Det er ikke alltid jeg blir like begeistret nei..Men nå ORKET jeg bare ikke! Men jeg sa jo tja og joda på telefonen(forbanne den dagen nummeret mitt ble listet! - slik sett var kontantkort tilværelsen mye finere!)

Jeg får banke på og høre om det er liv i morgen. For da er hun forhåpentlig vis ikke dritings,og da går alt så mye bedre..

:-)

;-)

Det er ikke alltid jeg blir like begeistret nei..Men nå ORKET jeg bare ikke! Men jeg sa jo tja og joda på telefonen(forbanne den dagen nummeret mitt ble listet! - slik sett var kontantkort tilværelsen mye finere!)

Jeg får banke på og høre om det er liv i morgen. For da er hun forhåpentlig vis ikke dritings,og da går alt så mye bedre..

:-)

Har du ikke nummervisning da, jente?

laguna1365380434

På en skala fra 1 til 10 hvor 10 er toppen av ondskap...

8 1/2?

Nei, du, det må da være en menneskerett å sette slike grenser. Synes det er flott at du stiller opp såvidt mye om du gjør, jeg... Det er kanskje ikke så lett å være ærlig med henne, selv om det beste er å være ærlig... :o) (der kom smileyen)

Nei,det er nemlig skitvanskelig å si det rett ut, at det passer ikke, jeg orker ikke fyllegnål i dag;-) Jeg får det bare ikke til. Jeg er ryggradsløs sånn.

Men jeg kan godt være kul innimrellom,bare helst ikke nå.

:-) Der kom smileyen min og! Den må jo være med, vet du!

laguna1365380434

Jeg syns overhodet ikke du er ond, sånne naboer kan være veldig plagsom, og det er ikke alltid man har lyst til å tilbringe kvelden sammen med dem. Vær stille og kos deg foran PC'en med loffskiven din du, uten dårlig samvittighet.

En venninne av meg hadde en sånn svigermor og når mannen var i nordsjøen slukket hun alle lys og satt seg foran PC'en på loftet for å slippe å ta i mot henne om kvelden.

Godt å høre at jeg ikke er alene om å snike meg unna besøk!

Da gjør jeg det, jeg. Kosermeg med skiva mi og dol, og taster lavt;-)

Annonse

Nei,det er nemlig skitvanskelig å si det rett ut, at det passer ikke, jeg orker ikke fyllegnål i dag;-) Jeg får det bare ikke til. Jeg er ryggradsløs sånn.

Men jeg kan godt være kul innimrellom,bare helst ikke nå.

:-) Der kom smileyen min og! Den må jo være med, vet du!

De snille invaderes, vet du, og selv de snille må få sette noen grenser for å ha krefter til å svære snill neste gang...

Den satt, tenker jeg. ;o)

laguna1365380434

Haha, vil du har nummeret mitt? :P

Hehe, klart det.. Sånn at du kan legge meg rett på "pust dypt og tenk over en gang til om du gidder dette"lista med engang? ;-P

Jeg må skaffe meg flere kontakter jeg virkelig ikke vil at skal ringe meg jeg nå,bare for å få opp den meldinga. Tøft! :-)

laguna1365380434

De snille invaderes, vet du, og selv de snille må få sette noen grenser for å ha krefter til å svære snill neste gang...

Den satt, tenker jeg. ;o)

:-) Det var søtt sagt!

Men en MÅ jo kunne si nei innimellom, jeg synes også egentlig det,jeg får bare så steike dårlig samvittighet! Selvom dama er så full at jeg egentlig ikke tror hun egentlig har bruk for noe særlig selskap altså..Det vil maks gagne henne sånn passe,og i dag vil det faktisk forulempe min komfortablitet ganske massivt..Jeg har det bra som det er nå! Meg og min computer..Winning team i kveld det..;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...