Gå til innhold

Å late som man ikke er hjemme..

Anbefalte innlegg

Hehe, klart det.. Sånn at du kan legge meg rett på "pust dypt og tenk over en gang til om du gidder dette"lista med engang? ;-P

Jeg må skaffe meg flere kontakter jeg virkelig ikke vil at skal ringe meg jeg nå,bare for å få opp den meldinga. Tøft! :-)

For å si det sånn, så er det stort sett folk jeg har møtt på byen som havner under slike "kallenavn". Gutter man ser bare én løsning på å bli kvitt, nemlig å gi dem nummeret sitt ;)

Da jeg gikk på videregående var det alltid slik at det var noen som var tom for penger på kontantkortet sitt. Venninna mi var "alltid" det, så hun pleide å låne min telefon og la det ringe to ganger, sånn at kjæresten hennes kunne ringe henne opp igjen. Mitt nummer var hos han lagret som "Ring xxx" ;)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Glimtipper

5

• Maggi

3

• stromme

1

Mest aktive i denne tråden

laguna1365380434

Hadde gjort det samme selv, og har gjort det før også. Det må da være valgfritt i sitt eget hjem om man vil åpne døra eller ta telefonen. Det er iallfall min praksis.

Bra å høre at det er flere som hadde satt ned foten. Jeg har virkelig ikke energi til det opplegget der i kveld..:-)

:-) Det var søtt sagt!

Men en MÅ jo kunne si nei innimellom, jeg synes også egentlig det,jeg får bare så steike dårlig samvittighet! Selvom dama er så full at jeg egentlig ikke tror hun egentlig har bruk for noe særlig selskap altså..Det vil maks gagne henne sånn passe,og i dag vil det faktisk forulempe min komfortablitet ganske massivt..Jeg har det bra som det er nå! Meg og min computer..Winning team i kveld det..;-)

Du får hygge deg med din makker i kveld, pc`en. Jeg skal ta kvelden nå. God natt!

laguna1365380434

For å si det sånn, så er det stort sett folk jeg har møtt på byen som havner under slike "kallenavn". Gutter man ser bare én løsning på å bli kvitt, nemlig å gi dem nummeret sitt ;)

Da jeg gikk på videregående var det alltid slik at det var noen som var tom for penger på kontantkortet sitt. Venninna mi var "alltid" det, så hun pleide å låne min telefon og la det ringe to ganger, sånn at kjæresten hennes kunne ringe henne opp igjen. Mitt nummer var hos han lagret som "Ring xxx" ;)

Lurt! :-)

Men gutter på byen får ikke riktig nummer av meg;-P

Med mindre jeg blir spurt helt uforbredt og plutselig akutt mister alle kreative evner, og ender med å si det ordentelige nummeret. Det har kanskje skjedd meg fem ganger tilsammen hele livet, og har bare bidratt til forsterkning av min teori om at gutter ikke får noe ordentelig telefonnummer før de har bevist seg verdige til å få det;-) Jeg er grisesær på telefonen min. Og hater som sagt det faktum at de har vært frekke nok tilå liste meg slik at jeg er tilgjengelig for gud og hvermann.

*nykkete og sær*

:-)

Annonse

Lurt! :-)

Men gutter på byen får ikke riktig nummer av meg;-P

Med mindre jeg blir spurt helt uforbredt og plutselig akutt mister alle kreative evner, og ender med å si det ordentelige nummeret. Det har kanskje skjedd meg fem ganger tilsammen hele livet, og har bare bidratt til forsterkning av min teori om at gutter ikke får noe ordentelig telefonnummer før de har bevist seg verdige til å få det;-) Jeg er grisesær på telefonen min. Og hater som sagt det faktum at de har vært frekke nok tilå liste meg slik at jeg er tilgjengelig for gud og hvermann.

*nykkete og sær*

"Jeg er grisesær på telefonen min. "

Men til russiske fylliker gir du gjerne nummeret ditt? ;)

Nei, nå skal calonien legge seg, og la senebetennelsen i venstre håndledd slippe å skrive mer på tastaturet ;)

laguna1365380434

Nei, skjønner ikke at du har energi til det noen gang, egentlig. Slitsomt med fulle folk (når man selv er edru).

Ja!! Gøy med fulle folk når en er full,og ikke så veldig når en er klinkeedru og dessuten trøtt..pluss på at dette ikke dreier seg om vanlig fyll slik vi kjenner den..Men sentimental, dramatisk, russisk, periodedranker fyll! ;-)

Med alt det måtte medføre! Og det har vært litt det, altså..!

Ja!! Gøy med fulle folk når en er full,og ikke så veldig når en er klinkeedru og dessuten trøtt..pluss på at dette ikke dreier seg om vanlig fyll slik vi kjenner den..Men sentimental, dramatisk, russisk, periodedranker fyll! ;-)

Med alt det måtte medføre! Og det har vært litt det, altså..!

Ugh, ja, skjønner hva du mener.

Mens når man selv er full, derimot, er man jo verdens mest sjarmerende og veltalende og ikke klengete og slitsom i det hele tatt!

laguna1365380434

Du er et fint medmenneske, laguna :) Å trenge litt tid alene ødelegger ikke det :)

Tusen takk, det var veldig hyggelig sagtav deg! :-).men nå er jeg altså den "medmenneskelige" naboen som sniker seg fra rom til rom på sokkelesten,og til og med sørger for å tygge og taste lavt..hehe, så teit egentlig..:-D

Men jeg skal banke påi morgen å høre om det står til liv..Det er egentlig ikke noe stress å være grei med henne innimellom, men hun krever at man har litt energi, liksom..;-)

Annonse

laguna1365380434

"Jeg er grisesær på telefonen min. "

Men til russiske fylliker gir du gjerne nummeret ditt? ;)

Nei, nå skal calonien legge seg, og la senebetennelsen i venstre håndledd slippe å skrive mer på tastaturet ;)

Russiske fylliker kan 1881 nummeret! ;-)

God natt,sov godt! :-)

Tusen takk, det var veldig hyggelig sagtav deg! :-).men nå er jeg altså den "medmenneskelige" naboen som sniker seg fra rom til rom på sokkelesten,og til og med sørger for å tygge og taste lavt..hehe, så teit egentlig..:-D

Men jeg skal banke påi morgen å høre om det står til liv..Det er egentlig ikke noe stress å være grei med henne innimellom, men hun krever at man har litt energi, liksom..;-)

Man kan ikke gi av seg selv hele tiden. At du bryr deg om en alkoholisert nabokone i det hele tatt, er mer enn de fleste av oss kan skryte på oss :)

laguna1365380434

Man kan ikke gi av seg selv hele tiden. At du bryr deg om en alkoholisert nabokone i det hele tatt, er mer enn de fleste av oss kan skryte på oss :)

Takk! :-) Men nå var det hun som "adopterte" meg, jeg driver ikke noe sånn oppsøkende for triste eksil russere og andre ensomme naboer altså..;-)

Men det er veldig hyggelig av deg å gi meg poeng i boka for det..Selvom det da ikke er den store helgengjerningen over det. Hun får komme inn INNIMELLOM, og det er ikke udelt fordi jeg er grei engang, men også fordi jeg (beviselig) har problemer med å sette ned foten..;-)

Takk! :-) Men nå var det hun som "adopterte" meg, jeg driver ikke noe sånn oppsøkende for triste eksil russere og andre ensomme naboer altså..;-)

Men det er veldig hyggelig av deg å gi meg poeng i boka for det..Selvom det da ikke er den store helgengjerningen over det. Hun får komme inn INNIMELLOM, og det er ikke udelt fordi jeg er grei engang, men også fordi jeg (beviselig) har problemer med å sette ned foten..;-)

Ja, det har jeg også. Men når jeg blir ringt til av en fyr som sjekket meg opp på gata og fikk nummeret mitt fordi jeg ikke kan sette ned foten, så skylder jeg på min sterke medfølelse med venneløse og ensomme i stedet for. Det høres jo unektelig mye bedre ut. I alle fall for sambo ;)

laguna1365380434

Milde himmel, stakkars deg som har en slik nabo. Ond? Tror du må være alt for snill!!

P.S: gadd ikke å lese alle svarene, men tipper mange har sagt noe lignende.

Jupp,jeg fikk beroligende svar og koser meg med skiva mi og kaffen min..Men jeg tygger lavt! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...