Gå til innhold

Å late som man ikke er hjemme..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434

Ja, det har jeg også. Men når jeg blir ringt til av en fyr som sjekket meg opp på gata og fikk nummeret mitt fordi jeg ikke kan sette ned foten, så skylder jeg på min sterke medfølelse med venneløse og ensomme i stedet for. Det høres jo unektelig mye bedre ut. I alle fall for sambo ;)

Det gjør det, unektelig! :-)

Jeg er selvsagt også mye svakere for forklaringen med at jeg er snill og grei,enn den med at jeg er ryggradsløs.

Kanskje vi kan kalle det sånn 70/30,på begge to?;-)

*gror glorie*

:-)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

23

• Glimtipper

5

• Maggi

3

• stromme

1

Mest aktive i denne tråden

Det gjør det, unektelig! :-)

Jeg er selvsagt også mye svakere for forklaringen med at jeg er snill og grei,enn den med at jeg er ryggradsløs.

Kanskje vi kan kalle det sånn 70/30,på begge to?;-)

*gror glorie*

:-)

Jeg synes faktisk det :)

Ikke det at jeg er spesielt snill og grei hele tiden. Men det er innmari vanskelig for meg å skuffe mennesker, og det _må_ da være et godt tegn? :)

laguna1365380434

Jeg synes faktisk det :)

Ikke det at jeg er spesielt snill og grei hele tiden. Men det er innmari vanskelig for meg å skuffe mennesker, og det _må_ da være et godt tegn? :)

Ja, det må det da? :-)

Jeg synes i allefall at en tenderer mot oppriktig kjip, hvis man helt uten betenkeligheter gir faen.

Annonse

Jeg har ikke lest noen av svarene til deg, men vil bare si dette:

Jeg later ofte som jeg ikke er hjemme, enten telefonen ringer eller døra. Det er det ingen som har noe med faktisk, og jeg har ikke det minste dårlige samvittighet faktisk! Jeg trenger rett og slett å være alene av og til, og de grensene har jeg lov til å sette rundt meg selv.

Du virker som en dame med uhyre interessant omgangskrets. Hvis ikke det er amerikanske kjærester så er det alkoholiserte russiske naboer. Like my English friend said to me: You are very international my dear. Den største skryten noen har sagt til meg noen sinne. Dvs. jeg opplevde det som skryt privat og personlig og da mener jeg at jeg ikke har tenkt å diskutere om det var skryt eller ikke.

Bevisst så er det ingen smileyer med i dette svaret.

Jeg skal garantere at jeg hadde gjort det samme!

Nå om dagene har jeg juleferie, mens mann og barn er på jobb og skole.

Hvis det ringer på døra, lister jeg bort til vinduet og smugkikker. Så vurderer jeg om jeg skal gidde å åpne. Som regel gidder jeg det ikke. Det er så GODT!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...