Gjest Ny musikk? Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg skal laste ned musikk men vet ikke hva. Tips? 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Madrugada og Ane Brun =) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Vet ikke om det er "ny" musikk, men jeg ble tipset om gruppene Submersed og Porcupine Tree. Ikke for hard rock, jeg synes de er veldig bra. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Åh, det er så mye bra, men jeg må vite hvilken genre du liker, før jeg kan komme med noen konkrete tips* 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Nå hører jeg på et tjatrekor fra stua av fem stykker som prøver å pynte et pepperkakehus i plenum. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Noe av det vakreste akkurat nå er Anthony & The Johnsons ` "you are my sister". http://www.alwaysontherun.net/antony.htm 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Vet ikke om det er "ny" musikk, men jeg ble tipset om gruppene Submersed og Porcupine Tree. Ikke for hard rock, jeg synes de er veldig bra. ...da burde du prøve litt Spock's Beard og *s* 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 ...da burde du prøve litt Spock's Beard og *s* Åja? Har du forslag til album kanskje? Er det i samme leia som Submersed og Porcupine Tree? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg hører ikke på noe nå, men jeg har hørt veldig mye på The Clash og Ramones i det siste. Last ned Ramones sine første fire album, og Clash sine første tre. Det forutsetter at du liker punk og rock. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 15. desember 2005 Skrevet 15. desember 2005 Jeg hører på amerikansk jazz julemusikk. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg hører ikke på noe nå, men jeg har hørt veldig mye på The Clash og Ramones i det siste. Last ned Ramones sine første fire album, og Clash sine første tre. Det forutsetter at du liker punk og rock. Forresten: Var det ikke du som kom med et tips til noe en gang, som du sammenliknet med nightwish men mente var mye bedre? Hva var det igjen? "............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Forresten: Var det ikke du som kom med et tips til noe en gang, som du sammenliknet med nightwish men mente var mye bedre? Hva var det igjen? "............................................." Therion. Merkelig, jeg får ikke lagt ut innlegg av litt størrelse nå. Skulle anbefale noen album. Men sjekk ut albumene her: www.allmusic.com 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 På denne tiden av året hører jeg så og si utelukkende på julesanger. ) Ørene mine nekter å høre på annet, kan ikke noe for det. Akkurat nå sitter jeg med Nidarosdomens guttekor på øret. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Akkurat nå hører jeg på alle julesangers bestemor: O Helga Natt. Helt nydelig sang, som jeg får frysninger av! Men der er smaken delt har jeg skjønt, pleier å dukke opp en diskusjon på DOL rundt juletider, hvorvidt denne sanger er fin eller ei, og om Jussi Bjørling har den beste versjonen eler bare høres ut som en sau. Omtrent slik går diskusjonen hvert år ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har hørt masse på Didos Life for rent i det siste. Akkurat nå er det Diana Kralls juleCD som snurrer her. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Glemte å tipse om ny musikk, bare babla om Jussi Bjørling ;-) Vel, har bare hørt én sang av Antony and the Johnsons, men det hørtes utrolig behagelig ut! Og tv-reklamen med Richard Hawley har også fenget meg, så begge disse CDene står på min ønskeliste til jul. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Therion. Merkelig, jeg får ikke lagt ut innlegg av litt størrelse nå. Skulle anbefale noen album. Men sjekk ut albumene her: www.allmusic.com Will do. ".................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Will do. ".................................." Men først av alt ville jeg egentlig gått for de 4 første til Ramones og de 3 første til The Clash. Dette er faen meg bra rock! Jeg innser dog at jeg er litt treg som ikke har funnet ut det før ganske nylig. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Men først av alt ville jeg egentlig gått for de 4 første til Ramones og de 3 første til The Clash. Dette er faen meg bra rock! Jeg innser dog at jeg er litt treg som ikke har funnet ut det før ganske nylig. Ramones synes jeg stort sett er kjedelig møl. The Clash, derimot, er jo klassiske forløpere til punk-rocken , og et must i enhver seriøs platesamling. ".............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Ramones synes jeg stort sett er kjedelig møl. The Clash, derimot, er jo klassiske forløpere til punk-rocken , og et must i enhver seriøs platesamling. ".............................................." Men nå er Ramones forløpere til The Clash igjen. The Clash er tydelig inspirert av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.