Gå til innhold

Hva hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men nå er Ramones forløpere til The Clash igjen. The Clash er tydelig inspirert av dem.

Nja...njo...vel...mulig :-)

"..........................................."

Skrevet

Nja...njo...vel...mulig :-)

Så nylig en dokumentar om Ramones, og det stemmer det jeg skriver. :)

For øvrig en fabelaktig dokumentar for alle som liker rock og punk:

End of The Century - The Story of The Ramones

Det må være noe i nærheten av den beste rockedokumentaren jeg noensinne har sett!

Skrevet

Så nylig en dokumentar om Ramones, og det stemmer det jeg skriver. :)

For øvrig en fabelaktig dokumentar for alle som liker rock og punk:

End of The Century - The Story of The Ramones

Det må være noe i nærheten av den beste rockedokumentaren jeg noensinne har sett!

Joda, jeg nekter ikke på det :-)

"............................................"

Skrevet

Joda, jeg nekter ikke på det :-)

"............................................"

Men du burde se dokumentaren. Samme hva du synes om Ramones, hvis du liker rock fra den tiden. Den er usedvanlig ærlig. Sjelden har jeg sett en mer sliten person la seg intervjue enn Dee Dee Ramone. Han får Keith Richard til å se ut som en vandrene reklame for helsekost.

For øvrig synes jeg Ramones høres litt ut som en rocka versjon av Beach Boys på speed. :)

Skrevet

Men du burde se dokumentaren. Samme hva du synes om Ramones, hvis du liker rock fra den tiden. Den er usedvanlig ærlig. Sjelden har jeg sett en mer sliten person la seg intervjue enn Dee Dee Ramone. Han får Keith Richard til å se ut som en vandrene reklame for helsekost.

For øvrig synes jeg Ramones høres litt ut som en rocka versjon av Beach Boys på speed. :)

Joda, jeg ser den selvfølgelig hvis jeg får muligheten :-)

Skrevet

Åja? Har du forslag til album kanskje? Er det i samme leia som Submersed og Porcupine Tree?

Du kan jo prøve albumet "Day for night"

Av andre artister kan du jo prøve "Flower Kings" - som trolig er enda mer like Porcupine i stil.

Beklager noe sent svar - har hatt en travel uke...

Skrevet

Minor Majority har mange fine, f.eks:

What you deserve

Angeline

Think I'm up for you and I

By this time tomorrow

...og mange flere.

:-)

Skrevet

Du kan jo prøve albumet "Day for night"

Av andre artister kan du jo prøve "Flower Kings" - som trolig er enda mer like Porcupine i stil.

Beklager noe sent svar - har hatt en travel uke...

Det gjør ingen ting. Alltid glad for tips om fin musikk. :)

Skrevet

Det gjør ingen ting. Alltid glad for tips om fin musikk. :)

Fin musikk ja - om du ikke kjenner gruppen fra før, kan du jo forsøke å finne noen av Marillions gamle plater. "Misplaced Childhood" anbefales særskilt *s*

Skrevet

Fin musikk ja - om du ikke kjenner gruppen fra før, kan du jo forsøke å finne noen av Marillions gamle plater. "Misplaced Childhood" anbefales særskilt *s*

Takk, skal prøve på det. :)

Gjest somlejenta
Skrevet

Bob Dylan!

Jeg har en gammel sjel i en ung kropp og har elsket den mannen siden jeg var 11 år :)

Skrevet

Glemte å tipse om ny musikk, bare babla om Jussi Bjørling ;-)

Vel, har bare hørt én sang av Antony and the Johnsons, men det hørtes utrolig behagelig ut!

Og tv-reklamen med Richard Hawley har også fenget meg, så begge disse CDene står på min ønskeliste til jul. :-)

God smak du har. Richard Hawley har kommet med et sterkt album, absolutt. Selv kan jeg ikke få nok av antony & johnsons "i`m a bird now", desidert en av årest beste skiver.

Skrevet

God smak du har. Richard Hawley har kommet med et sterkt album, absolutt. Selv kan jeg ikke få nok av antony & johnsons "i`m a bird now", desidert en av årest beste skiver.

Oi! Gleder meg til jul da! :-) Tror nemlig at hvertfall ett av CD-ønskene mine vil ligge under treet :-)

Skrevet

Oi! Gleder meg til jul da! :-) Tror nemlig at hvertfall ett av CD-ønskene mine vil ligge under treet :-)

Og skulle det gå så gærent at du istede får #absolute-volume-topp20-helvete# freser du inn på itunes og laster ned begge :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...