Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Men nå er Ramones forløpere til The Clash igjen. The Clash er tydelig inspirert av dem. Nja...njo...vel...mulig :-) "..........................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Nja...njo...vel...mulig :-) "..........................................." Så nylig en dokumentar om Ramones, og det stemmer det jeg skriver. For øvrig en fabelaktig dokumentar for alle som liker rock og punk: End of The Century - The Story of The Ramones Det må være noe i nærheten av den beste rockedokumentaren jeg noensinne har sett! 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Så nylig en dokumentar om Ramones, og det stemmer det jeg skriver. For øvrig en fabelaktig dokumentar for alle som liker rock og punk: End of The Century - The Story of The Ramones Det må være noe i nærheten av den beste rockedokumentaren jeg noensinne har sett! Joda, jeg nekter ikke på det :-) "............................................" 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Joda, jeg nekter ikke på det :-) "............................................" Men du burde se dokumentaren. Samme hva du synes om Ramones, hvis du liker rock fra den tiden. Den er usedvanlig ærlig. Sjelden har jeg sett en mer sliten person la seg intervjue enn Dee Dee Ramone. Han får Keith Richard til å se ut som en vandrene reklame for helsekost. For øvrig synes jeg Ramones høres litt ut som en rocka versjon av Beach Boys på speed. 0 Siter
Prozak Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Men du burde se dokumentaren. Samme hva du synes om Ramones, hvis du liker rock fra den tiden. Den er usedvanlig ærlig. Sjelden har jeg sett en mer sliten person la seg intervjue enn Dee Dee Ramone. Han får Keith Richard til å se ut som en vandrene reklame for helsekost. For øvrig synes jeg Ramones høres litt ut som en rocka versjon av Beach Boys på speed. Joda, jeg ser den selvfølgelig hvis jeg får muligheten :-) "..........................................." 0 Siter
Hawkwind Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Åja? Har du forslag til album kanskje? Er det i samme leia som Submersed og Porcupine Tree? Du kan jo prøve albumet "Day for night" Av andre artister kan du jo prøve "Flower Kings" - som trolig er enda mer like Porcupine i stil. Beklager noe sent svar - har hatt en travel uke... 0 Siter
Patsi Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Minor Majority har mange fine, f.eks: What you deserve Angeline Think I'm up for you and I By this time tomorrow ...og mange flere. :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du kan jo prøve albumet "Day for night" Av andre artister kan du jo prøve "Flower Kings" - som trolig er enda mer like Porcupine i stil. Beklager noe sent svar - har hatt en travel uke... Det gjør ingen ting. Alltid glad for tips om fin musikk. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Det gjør ingen ting. Alltid glad for tips om fin musikk. Fin musikk ja - om du ikke kjenner gruppen fra før, kan du jo forsøke å finne noen av Marillions gamle plater. "Misplaced Childhood" anbefales særskilt *s* 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Fin musikk ja - om du ikke kjenner gruppen fra før, kan du jo forsøke å finne noen av Marillions gamle plater. "Misplaced Childhood" anbefales særskilt *s* Takk, skal prøve på det. 0 Siter
Gjest somlejenta Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Bob Dylan! Jeg har en gammel sjel i en ung kropp og har elsket den mannen siden jeg var 11 år 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Glemte å tipse om ny musikk, bare babla om Jussi Bjørling ;-) Vel, har bare hørt én sang av Antony and the Johnsons, men det hørtes utrolig behagelig ut! Og tv-reklamen med Richard Hawley har også fenget meg, så begge disse CDene står på min ønskeliste til jul. :-) God smak du har. Richard Hawley har kommet med et sterkt album, absolutt. Selv kan jeg ikke få nok av antony & johnsons "i`m a bird now", desidert en av årest beste skiver. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 God smak du har. Richard Hawley har kommet med et sterkt album, absolutt. Selv kan jeg ikke få nok av antony & johnsons "i`m a bird now", desidert en av årest beste skiver. Oi! Gleder meg til jul da! :-) Tror nemlig at hvertfall ett av CD-ønskene mine vil ligge under treet :-) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Oi! Gleder meg til jul da! :-) Tror nemlig at hvertfall ett av CD-ønskene mine vil ligge under treet :-) Og skulle det gå så gærent at du istede får #absolute-volume-topp20-helvete# freser du inn på itunes og laster ned begge :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.