Gå til innhold

Overraske min kjære...som slutter å røyke

Anbefalte innlegg

Etter en tid med mye eksamensmas for oss begge føler jeg det er på tide med en oppmuntring! Han har nettopp sluttet å røyke i tillegg så dagene er litt sure for oss for tiden..

Noen av dere som har erfaring fra når partneren sluttet å røyke som har noen tips til hvordan vi kan få disse første ukene til å gå litt mer på skinner?

Jeg har lyst til å overraske ham, men med noe annet enn mat...tips?

Fortsetter under...

Ja ikke lurt å gi mat.

Jeg og sambo sluttet for noen måneder siden og begge har fått noen kilo etter det.

Kanskje litt lettere når begge sluttet..jeg har litt vanskelig for å akseptere at han er sint på meg for ingenting selv om jeg VET at det er røykesuget som irriterer ham...men som tidligere røyker...hvordan ville du ha blitt behandler? Jeg prøver å ikke snakke om det, men det er kanskje feil? Hvordan støtter jeg ham uten å mase?

Kanskje litt lettere når begge sluttet..jeg har litt vanskelig for å akseptere at han er sint på meg for ingenting selv om jeg VET at det er røykesuget som irriterer ham...men som tidligere røyker...hvordan ville du ha blitt behandler? Jeg prøver å ikke snakke om det, men det er kanskje feil? Hvordan støtter jeg ham uten å mase?

Følte ikke at vi var noe sure jeg, sikkert for at begge var like sur:)

Jeg brukte pc veldig mye den første tiden for da glemmer jeg meg bort.

(var ikke vant til å dole å røyke samtidig heldigvis).

Vet ikke helt hvordan du kan gjøre dette.

_Ikke_ nevn røyk.

Bortsett fra det... Finn på morsomme ting som han ikke forbinder med røyk. Aktiviteter som er naturlig røykfrie, selv for en røyker. Dykking, for eksempel ;)

Annonse

Clue1365380406

Viktig å oppmuntre ham, og skryte av at han greier det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...