Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fødte i november og lurer på om det er mulig at jeg har fått mensen tilbake nå 5 uker etter fødselen???

Blør og har menssmerter......

Eller har det bare vært et lite opphold i renselsen?? Ammer sikkert annen hver time, trodde dette skulle forhindre at syklusen kom i gang??

Betyr det isåfall at jeg nå vil få jevnlige eggløsninger slik at jeg må få annen prevensjon. Eller kan dette stoppe opp???

Hadde jo håpet å slippe den hærsens menstruasjonen en stund.

Takknemlig for svar.......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210538-mens-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amming er ingen sikker prevensjon, uansett om man ikke har fått mensen tilbake. Husk at man kan ha første eggløsning etter fødsel, og ikke vite om det før mensen kommer. Men da har man jo allerede hatt eggløsning, og om man da har hatt sex i det tidsrommet, så har man stor sjanse for å bli gravid igjen. Det er mange som har opplevd det...

Takk for svar begge to:)

Problemet er egentlig ikke at jeg må bruke annen prevensjon.

Synes bare det er så innmari ubehagelig med menstruasjon..... grisete og vont. Hadde håpet den skulle utebli en stund. Søsteren min fikk den ikke tilbake før etter et år etter alle tre fødslene sine. Så jeg hadde jo håpet:)

Får vel bare leve med det.......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...