Prozak Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Slapp av, prozzie, jeg har ikke tenkt å forulempe deg...langt mindre lese hele disse endeløse trådene. Jeg synes for øvrig du bør legge litt mer arbeid i dine forsøk på perfiditeter. Det smeller ikke akkurat i veggene av å servere "mein kampf" som verbal giftpil. Slike innspill gjør at man nesten blir blidstemt...så altså; God Jul, Prozak. Nåja...du tillegger deg litt mye betydning nå, tror jeg. Det var en enkel karrikatur av et spørsmål. "............................................." 0 Siter
gripp Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Nåja...du tillegger deg litt mye betydning nå, tror jeg. Det var en enkel karrikatur av et spørsmål. "............................................." Ups..da får du ha meg unnskyldt. Jeg trodde nesten det var vondt ment et øyeblikk. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 Ups..da får du ha meg unnskyldt. Jeg trodde nesten det var vondt ment et øyeblikk. Vondt? Ne-hei :-) Du klarer helt fint å plassere deg selv på på et relativt moderat sted på ekstremistskalaen, uten at det er behov for noen saklig forsterkning av den posisjonen fra annet hold. ".............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.