Gå til innhold

Nok en undersøkelse mener at aspartam er kreftfremkallende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slapp av, prozzie, jeg har ikke tenkt å forulempe deg...langt mindre lese hele disse endeløse trådene.

Jeg synes for øvrig du bør legge litt mer arbeid i dine forsøk på perfiditeter. Det smeller ikke akkurat i veggene av å servere "mein kampf" som verbal giftpil.

Slike innspill gjør at man nesten blir blidstemt...så altså; God Jul, Prozak.

Nåja...du tillegger deg litt mye betydning nå, tror jeg. Det var en enkel karrikatur av et spørsmål.

"............................................."

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

15

• flisa

12

• Lillemus

7

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nåja...du tillegger deg litt mye betydning nå, tror jeg. Det var en enkel karrikatur av et spørsmål.

"............................................."

Ups..da får du ha meg unnskyldt. Jeg trodde nesten det var vondt ment et øyeblikk.

Skrevet

Ups..da får du ha meg unnskyldt. Jeg trodde nesten det var vondt ment et øyeblikk.

Vondt? Ne-hei :-)

Du klarer helt fint å plassere deg selv på på et relativt moderat sted på ekstremistskalaen, uten at det er behov for noen saklig forsterkning av den posisjonen fra annet hold.

".............................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...