morsan Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Minner meg om den historien om rekruttene som etter en 20 dagers utmarsj fikk følgende beskjed fra befalet: "Gode nyheter karer"! I dag blir det bytte av undertøy!" (De menige kommer med gledesutbrudd, hvorpå befalet fortsetter:) "Olsen bytter med Pettersen. Hansen bytter med Fredriksen. Bang bytter med ...." http://pub.tv2.no/nettavisen/friluftsliv/tilantarktis/article515392.ece 0 Siter
org Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jaja, bra han er der alene, da. Ingen å pynte seg for eller ha sex med. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 Jaja, bra han er der alene, da. Ingen å pynte seg for eller ha sex med. Og så venner man seg vel til det meste. Husker på en speiderleir som barn - vi vakset oss jo, men samtidig så var det jo soving i pose, matlaging på bål, masse uteaktiviteter i skogen etc. Men alle var i samme båt, så vi tenkte ikke så mye over det. Så kom noen av mødrene våre på dagstur - nydusjede og velduftende. Jeg husker godt at DA følte jeg meg plutselig veldig skitten! *he he* 0 Siter
Gjest printa Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 *Hærlig* Man skal lide for "skjønnheten" selv om det er langt fra morsomt.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Den trusa der burde de utstyre med radiosender. Den kommer til å gå hjem selv. 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Skrevet 16. desember 2005 Den trusa der burde de utstyre med radiosender. Den kommer til å gå hjem selv. LOL! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Jøss, det der var virkelig litt mer info enn jeg trengte.. Skjønner jo at det ikke er stort å fortelle der nede fra isødet i antarktis, når de får seg til å skrive en hel artikkel om polfarerens undertøysskift.. ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hvorfor hadde han ikke med vaskemaskin? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.