Gå til innhold

Jeg fikk se nurket!

Anbefalte innlegg

Gjest propell1

Var på UL i går og det var så gøy! Paranoid som jeg er var jeg sååå forberedt på at fosteret var dødt eller noe sånt, men nei da! Hjertet banket i vei og det var helt klart et lite menneske som lå der. Legen var kjempe ålreit og "viste oss rundt" i livmoren og kunne konstantere at alt så tipp-topp ut med morkake, barn og alt. :o) H*n hoppet til og med, jeg ble så overrasket over at de kunne bevege seg så mye så tidlig! H*n er bare 3 cm, så jeg har tydligvis hatt en litt sen eggløsning, h*n er ikke riktig så gammel som jeg trodde. Kommer nok til å få en litt annen termin ved nøyere UL senere, midt i fellesferien... Vel vel, greit nok. Da har de andre barna i familien fri og vi kan bare slappe av hjemme uten mas om skole og barnehage.

Fortalte at jeg er gravid til sjefen i dag, vi jobber med budsjetter for neste år og da synes jeg det er greit at de vet. Det var ikke sååå gøy, sjefen ble ikke sint men ikke hoppende glad heller. Jeg har nettopp blitt fast ansatt så de hadde vel regnet med at jeg kunne "holde beina i kors" litt lenger. Men men, nå er det sånn, så da får vi bare gjøre det beste ut av det. Deilig å få sagt det i allefall. Har slitt med noen søvnløse netter i det siste, håper hodet og hjertet kan slappe litt mer av nå. :o)

Bare jeg tenker på den hoppende lille krabaten så blir jeg så lykkelig, alle andre kan si og gjøre hva de vil!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210555-jeg-fikk-se-nurket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest propell1

Det er alltid litt forskjellige reaksjoner hos sjefer når de får vite om graviditet. Men når de ansetter kvinner i fruktbar alder må de regne med at det blir barn ut av det!!!

Kos deg med den gode følelsen etter ultralyden og ikke bry deg om sjefen!!

Tusen takk, det skal jeg! Har bildene i veska, har lyst til å ta de opp hele tiden, blir jo helt pling i bollen! :o)

Regner uansett med at alt går bra her på jobben, de går ikke på dunken bare fordi jeg blir borte et år, sååå viktig er jeg ikke. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210555-jeg-fikk-se-nurket/#findComment-1531693
Del på andre sider

Så moro! :o)

Jeg var lite høy i hatten da jeg måtte gå til sjefen, 2 1/2 mnd etter at jeg hadde kommet tilbake etter endt svangerskapspermisjon (som endatil hadde vart i 14 mnd!) og fortelle at jeg var gravid på nytt... Heldigvis bare humret han! :o)

Han var dog ikke like blid da jeg dagen etter presenterte ham for en 20% sykemelding slik at jeg kunne gå kortere arbeidsdager, men han sa ikke noe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210555-jeg-fikk-se-nurket/#findComment-1533028
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...