Gjest midia Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Har ikke hørt om så mange av dere som skal lage marsipan selv men jeg prøver med et spørsmål likevel. Lurer på om noen har brukt annen farge enn konditorfarger? Har kjøpt "gele"farger av cacas å tenkte å prøve dem i år for det er så mange fler farger å velge i. Det er vel egentlig bare å prøve seg fram men det hadde vært greit å høre om noen har prøvd. 0 Siter
Atene Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Cacas fargene er fine til marsipan. Vanlig konditorfarge må man gjerne bruke så mye av at marsipanen blir klissete. Bare husk at fargene er sterke. Tilsett litt om gangen. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Cacas fargene er fine til marsipan. Vanlig konditorfarge må man gjerne bruke så mye av at marsipanen blir klissete. Bare husk at fargene er sterke. Tilsett litt om gangen. Oij det var raskt svar. Takk! da gleder jeg meg til å prøve. Tror cacas fargene blir skarpere å det blir fint. Har prøvd de i sjokoladekrem tidligere å ja jeg ble overrasket over hvor drøy de var. Jeg har også prøvd dem i en islykt å den ble kjempefin. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 hvor får man kjøpt disse cacas fargene? 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 hvor får man kjøpt disse cacas fargene? http://www.cacas.no/ Det er også demonstrasjonssalg (party) rundt omkring. 0 Siter
ponny1365380855 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 hvor får man kjøpt disse cacas fargene? I f.eks. Jernia butikker. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 I f.eks. Jernia butikker. Selger de cacas sine produkter? Trodde produktene deres ble solgt bare fra party og nettbutikken jeg? 0 Siter
ponny1365380855 Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Selger de cacas sine produkter? Trodde produktene deres ble solgt bare fra party og nettbutikken jeg? Ja, de selger Cacas-produkter på Jernia. (har sett det i flere Jernia-butikker) Har så klart ikke alle varene, men har en del av dem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.