Gå til innhold

Er det virkelig mulig å være så dum?

Anbefalte innlegg

Gjest bertefrid
Skrevet

Som han som gikk ut i media og meddelte at det var han som for snart 3-uker hadde seg under julebordet?

Ikke nok med at han gjorde det, men han stiller glisende i se og hør, stolt som en hane...

Er vel ikke noe å være stolt av?

Du store tid!

Skrevet

Leste det jeg også.

Han var sikkert stolt over det eneste ligget han hadde fått i sitt liv, for han var ikke mye å skryte av og dum virket han jo også.

Gjest bertefrid
Skrevet

Leste det jeg også.

Han var sikkert stolt over det eneste ligget han hadde fått i sitt liv, for han var ikke mye å skryte av og dum virket han jo også.

Kanskje det var for å proklamere at jomfrudommen var opphørt ja!

All PR er god PR sies det, men kan nok ikke si meg enig denne gangen...

Gjest Flystripa
Skrevet

Har ikke lest det. Han må være rimelig sløv i hjernen.

Skrevet

Får håpe han i det minste ikke røpet identiteten til partneren! Måtte jo være råflaut for henne! Makan til suppegjøk!

Gjest bertefrid
Skrevet

Burde heller vært flau?

Ja, han skulle virkelig skammet seg, og ikke gledet seg til farens reaksjon da han får se oppslaget!

Hadde det vært meg, hadde jeg ikke klart å se mor og far i øynene på aldri så lenge tror jeg...

Skrevet

Ja, han skulle virkelig skammet seg, og ikke gledet seg til farens reaksjon da han får se oppslaget!

Hadde det vært meg, hadde jeg ikke klart å se mor og far i øynene på aldri så lenge tror jeg...

Det er liksom noe pubertalt over det. Når menn blir eldre, er det ikke _så_ gjevt å pule, og skryte av det.

Gjest bertefrid
Skrevet

Får håpe han i det minste ikke røpet identiteten til partneren! Måtte jo være råflaut for henne! Makan til suppegjøk!

Tror ikke vi skal bekymre oss for hennes navn, som det står "Den unge kvinnen sier han ikke så mye om annet enn at han har prøvd å komme i kontakt med henne igjen".

Han hadde liketil møtt opp på det samme hotellet på en fotosession, kronidiot...

Skrevet

Det er liksom noe pubertalt over det. Når menn blir eldre, er det ikke _så_ gjevt å pule, og skryte av det.

Gjevt å pule er det vel, men man skryter ikke av det. :o)

Skrevet

Gjevt å pule er det vel, men man skryter ikke av det. :o)

Nei.

Det som er viktig er ikke lenger enkeltepisoder og ekshibisjonisme. Bakerst på T-banen er ikke lenger stedet, men det var...

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

hva gjelder det da? har ikke hørt om det

Gjest bertefrid
Skrevet

hva gjelder det da? har ikke hørt om det

Det var for noen uker siden oppslag i media om et par som hadde seg under et julebord!!!

Det ble tilkalt politi og de ble geleidet ut av hotellet!

Så derfor er det jo veldig pussig at vedkommende går ut i media og poserer under det samme julebordet, med nisselue og sier, "joho, det var jeg som hadde sex under dette bordet altså", hva kan man si?

Skrevet

Folk som frivillig stiller opp i Se & Hør pleier ikke akkurat å være blant de glupeste, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...