Gå til innhold

Da Vinci koden ikke på kino???

Anbefalte innlegg

Gjest Dan Brown
Skrevet

Var i familieselskap, der det ganske bestemt ble hevdet at Da Vinci koden nå var å fås kjøpt som dvd, og at den ikke ville vises på kino..... Dette høres da riv ruskende galt ut........trodde filmen ikke hadde premiere før på vårparten, jeg...

Skrevet

På filmweb.no finner jeg følgende: "Filmen skal være klar for visning i mai neste år." (Men det er fra en gammel artikkel. Du kan se trailer fra filmen der.)

Skrevet

Jeg tipper at de blander spillefilmen med dokumentaren "Cracking the Da Vinci code". Den finnes nemlig på DVD.

Dønn kjedelig film, for øvrig.

Skrevet

Så reklame for den filmen da vi var på kino i Praha i går kveld, og der sa de at den skulle komme på kino i mai 2006. Mon tro om det var rundt 25.mai en gang?

Men ja, den kommer, og den skal absolutt sees!

Skrevet

Jeg tipper at de blander spillefilmen med dokumentaren "Cracking the Da Vinci code". Den finnes nemlig på DVD.

Dønn kjedelig film, for øvrig.

"Jeg tipper at de blander spillefilmen med dokumentaren "Cracking the Da Vinci code". Den finnes nemlig på DVD.

Dønn kjedelig film, for øvrig."

Den er helt grei, synes jeg - men som tv-program, og ikke som "film" :-)

"................................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...