Gå til innhold

Hvilke egenskaper bør en juletreselger ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det er fordel å lukte svette?

Ha en mest mulig skitten lue?

Ha mest mulig glorete plagg utenpå varmedressen?

Tørke snørra før han veksler penger?

Ha mest mulig skitne negler?

Snakke dansk?

Gjest du glemte ølet
Skrevet

Han som holder til her er veldig tykk, og så bærer han ny øl inn i campingvogna han bor i, om kvelden, og bærer tomgodset ut dagen etter..

Skrevet

En ung, barsk, rampete trefeller ville jeg falt for:)

Skrevet

Han som holder til her er veldig tykk, og så bærer han ny øl inn i campingvogna han bor i, om kvelden, og bærer tomgodset ut dagen etter..

Sorry, godt poeng.

Skrevet

Tror de får solgt juletrær okke som jeg. ;)

Hva koster metern om dagen ?

Skrevet

Hva koster metern om dagen ?

Aner ikke, men så Plantasjen-reklame om 75 kr for halvannen meter tror jeg.

Vi har plast, men det bor i kjelleren i år.

Skrevet

En ung, barsk, rampete trefeller ville jeg falt for:)

Kanadisk tømmerhøgger?

Skrevet

Det er ingen fordel å lukte svette, men jeg ville ikke droppet juletrekjøpet på grunn av litt svettelukt fra selgeren.

Snørrtørking på pengene eller juletrærne ville fått meg til å rygge ja. Likeså spytting i retning juletrærne.

Dansk tale er koselig, så lenge han dropper de danske tallordene. Har prøvd å lære dem men det går inn et øre og ut det andre.

Møkkete lue, glorete klær og sørgerender under neglene er selvfølgelig ikke noe trekkplaster, men i likhet med svettelukt ikke så avskrekkende at jeg lar være å kjøpe.

Personlig syns jeg juletreselgeren kan likne litt på Robbie Williams, lukte godt, holde snørr og spytt unna juletrær og penger, og være behjelpelig med å løfte juletreet inn i bilen min. I så fall kommer jeg igjen neste år ;o)

Skrevet

Det er ingen fordel å lukte svette, men jeg ville ikke droppet juletrekjøpet på grunn av litt svettelukt fra selgeren.

Snørrtørking på pengene eller juletrærne ville fått meg til å rygge ja. Likeså spytting i retning juletrærne.

Dansk tale er koselig, så lenge han dropper de danske tallordene. Har prøvd å lære dem men det går inn et øre og ut det andre.

Møkkete lue, glorete klær og sørgerender under neglene er selvfølgelig ikke noe trekkplaster, men i likhet med svettelukt ikke så avskrekkende at jeg lar være å kjøpe.

Personlig syns jeg juletreselgeren kan likne litt på Robbie Williams, lukte godt, holde snørr og spytt unna juletrær og penger, og være behjelpelig med å løfte juletreet inn i bilen min. I så fall kommer jeg igjen neste år ;o)

5 poeng til deg.

*gliser godt, og hatten tas av*

Skrevet

Juletreselgerne kan være så ufyselig de vil for meg, jeg kjøper ikke juletre likevel. Har plasttre på femte året, det går så fint at.

I år skal vi ikke ha juletre heller, uten at det er noe prinsipp bak det.

God juletrehandel! :)

Skrevet

De som står på mitt lokale kjøpesenter pleier å være norske, pene og rene og veldig hyggelige. :o) Men jeg synes de kunne tilbudt seg å bære treet hjem for meg da... Liten kvinne som jeg er. ;o)

Skrevet

Juletreselgerne kan være så ufyselig de vil for meg, jeg kjøper ikke juletre likevel. Har plasttre på femte året, det går så fint at.

I år skal vi ikke ha juletre heller, uten at det er noe prinsipp bak det.

God juletrehandel! :)

Jeg har ikke tre, og har ikke hatt det på flere år. Vi var tre steder for å kjøpe et digert, og selgerne var så stereotype, så jeg lurte på om det stilles visse krav til disse. :-)

Skrevet

De som står på mitt lokale kjøpesenter pleier å være norske, pene og rene og veldig hyggelige. :o) Men jeg synes de kunne tilbudt seg å bære treet hjem for meg da... Liten kvinne som jeg er. ;o)

Iført boksershorts?

Skrevet

Jeg har ikke tre, og har ikke hatt det på flere år. Vi var tre steder for å kjøpe et digert, og selgerne var så stereotype, så jeg lurte på om det stilles visse krav til disse. :-)

Mulig de har et slags laug?

Skrevet

Mulig de har et slags laug?

Fniz.

Men MÅ de lukte svette?

Skrevet

Fniz.

Men MÅ de lukte svette?

Det er jo sikkert ganske slitsomt å lempe rundt på alle disse treene hele dagen.

Skrevet

Det er jo sikkert ganske slitsomt å lempe rundt på alle disse treene hele dagen.

Trærne, om jeg må be.

Jo det ser veldig slitsom ut å se på at lastebilen tømmer dem i en haug, og folk selv må dra dem fram.

Skrevet

Trærne, om jeg må be.

Jo det ser veldig slitsom ut å se på at lastebilen tømmer dem i en haug, og folk selv må dra dem fram.

Trærne, ja selvsagt! Syntes ikke treene var helt riktig, men hadde jernteppe.

Skrevet

Trærne, ja selvsagt! Syntes ikke treene var helt riktig, men hadde jernteppe.

De beste trærne i Moss er halvlitrærne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...