Gå til innhold

Hva liker du... (dol-tråd)

Anbefalte innlegg

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

...best ved dol?

hva liker du minst?

hva provoserer deg?

hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner?

Hva betyr dol for deg?

Gjest lysrøret
Skrevet

1. har fått mange gode råd her, og det er greit tidsfordriv.

2.Liker minst bestevennene her inne når de går isammen mot en person som skriver noe de ikke liker.

3.Blir provosert av barnehagetråder hvor en del her inne påstår at de vet så mye bedre enn andre om hva som passer best for alle barn her i verden.

4.Savner ingen. Hvorfor det? Vi er anonyme hele gjengen og jeg knytter ikke følelser til anonymitet.

5. Betyr ingenting i det store og hele

Gjest lurer jeg på i dag
Skrevet

Tillater meg å svare selv :0)

Liker best å følge med på heftige diskusjoner. Er svært sjelden med på dem selv

Liker minst mobbetendensene, selv om det er interessant å observere hva som skjer.

Provoseres mer og mer av én fast bruker. :0)

Tenker mye på mil. Hvor ble hun av? Og Ulven. Er han her i ny forkledning? Hva med mislykket?

Dol betyr underholdning og å få svar på småspørsmål.

Gjest min mening om DOL
Skrevet

jeg liker at jeg kan være anonym (hvis jeg ikke outer meg ut ved en feil)

liker at jeg får kjapt svar når jeg spør om noe.

misliker sterkt alle klikkene her, og alle som rotter seg sammen bare fordi de kjenner hverandre på MSN eller i RL. At webbis er innblandet i dette liker jeg svært lite.

Skrevet

"...best ved dol?"

Gir meg "selskap" på ensomme dager og kvelder når mannen er bortreist.

"hva liker du minst?"

Når folk svarer unødvendig krasst og ukoselig til hverandre.

"hva provoserer deg?"

Reima- og troll dresser :-)

"Hva betyr dol for deg?"

Selskap, tidsfordriv, orakel.

Gjest M.Angelica
Skrevet

* ...best ved dol? -At man kan prate om alt mulig. Man vet aldri hvor en tråd ender! =)

* hva liker du minst? - Hmm.. skulle kanskje sagt trollene, men er gøy når det er action her ;p

* hva provoserer deg? - Ting om barn. Det er yrket mitt og jeg er veldig engasjert i temaet.

Og anonyme nick som slenger dritt.

* hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner? -

Jeg har ikke vært her så lenge =)

* Hva betyr dol for deg? -Egentlig ganske mye! Bruker mye tid her. Gir meg mye humor, jeg får råd når jeg trenger det, har fått nye venner og jeg får diskutert mye.

Skrevet

...best ved dol? Selskap når jeg ikke har noe å fordrive tiden med.

hva liker du minst? reima dresser og navnetråder.

hva provoserer deg?Ja det var ikke vanskelig å svare på det.

Det er all vondhet som finnes hos mennesker som kan være anonyme.

hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner?Lurveline og fler sikkert

Hva betyr dol for deg? Det er en fin plass å få svar på spørsmål og selv svare på spørsmål.Tulle og tøyse litt er også gøy.

Skrevet

Har ikke vært mye på DOL i det siste. Var fast gjengganger her siden 98. Husker godt Solsikke, Poetica, shandy, Rosanna, Ulv og han/hun med alle nickene Nååå osv :o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

"...best ved dol?"

Alle slags temaer blir tatt opp. Hyggelig å snakke med enkelte. Spesielt innpå "småbarnsforumet" og "vil bli gravid forumet", der jeg henger mest:) Der er alle høflige med hverandre

"hva liker du minst?"

Kollektiv uthenging

"hva provoserer deg?"

Akkurat nå for tiden? Skriver bare ett ord: "bruker" :)

"hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner?"

Kjenner ingen tidligere dolere. Er for ny i gamet til det. Eneste jeg savner er fujii på "vil bli gravid":)

"Hva betyr dol for deg?"

Jeg slapper av innpå her, utenom et par dager nå i det siste. Eneste gangene jeg har tenkt "åååå nei, ikke ENDA flere blå linjer på svar til meg"

Skrevet

...best ved dol?

- liker best at det går an å få svar på ting man lurer på, og ellers at det er mye moro her inne

hva liker du minst?

- klikkdannelser og anonym webmaster

hva provoserer deg?

- når folk går til angrep på en person i en tråd

- ingen, tror jeg, liker dem som er her nå

Hva betyr dol for deg?

- morsomt tidsfordriv

Skrevet

Hva liker jeg best med dol?

Jo. At jeg og webmaster og Angelica har en klinsj hvor vi forteller hverandre alt.

Minst: At noen kritiserer klinsjen min for å ikke å innrømme hvem av oss som tok livet av Hoffa.

Andre som forteller meg hvordan jeg og webmaster og Angelica skal drive dol, irriterer meg.

Get a life!

Av de gamle dolerne savner jeg ....... (vil ikke skrive nicket), og det eneste jeg vil skrive der er at det er nærliggende for meg å si at jeg før jeg så henne skrive noe aldri før og aldri siden vil forstå en mann som slår. Men hun var så ille at jeg forstår at hun fikk fik

Men hun skrev så mye dumt at hun fortsatt burde vært her.

Dol betyr for meg et steg videre mot fullstendig verdensherredømme.

''

fuji1365380447
Skrevet

"...best ved dol?"

Alle slags temaer blir tatt opp. Hyggelig å snakke med enkelte. Spesielt innpå "småbarnsforumet" og "vil bli gravid forumet", der jeg henger mest:) Der er alle høflige med hverandre

"hva liker du minst?"

Kollektiv uthenging

"hva provoserer deg?"

Akkurat nå for tiden? Skriver bare ett ord: "bruker" :)

"hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner?"

Kjenner ingen tidligere dolere. Er for ny i gamet til det. Eneste jeg savner er fujii på "vil bli gravid":)

"Hva betyr dol for deg?"

Jeg slapper av innpå her, utenom et par dager nå i det siste. Eneste gangene jeg har tenkt "åååå nei, ikke ENDA flere blå linjer på svar til meg"

Takk - å så hyggelig!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*...best ved dol?

Alle de hyggelige nickene som er hjelpsomme og kan svare på det mest utrolige. Det er også morsomt med lange krangletråder, bare de ikke blir sjikanerende.

*hva liker du minst?

Jeg misliker alle de anonyme nickene som absolutt skal kritisere andre! Skal noen kaste dritt, så bør de være såpass tøffe at de våger å stå for det med eget nick!

Jeg merker meg også de nickene som aldri gidder å takke eller svare når jeg har hjulpet dem med ting de lurer på.

*hva provoserer deg?

At mange så lett går i den fella å gå til personangrep når de er uenige, i stedet for å diskutere sak.

*hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner? Jeg savner Rubia. Og så tenker jeg på Veslo av og til, lurer på hvordan det har gått med henne.

*Hva betyr dol for deg?

Dol er et hyggelig møtested der jeg kan skravle og diskutere med andre :-)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hva liker jeg best med dol?

Jo. At jeg og webmaster og Angelica har en klinsj hvor vi forteller hverandre alt.

Minst: At noen kritiserer klinsjen min for å ikke å innrømme hvem av oss som tok livet av Hoffa.

Andre som forteller meg hvordan jeg og webmaster og Angelica skal drive dol, irriterer meg.

Get a life!

Av de gamle dolerne savner jeg ....... (vil ikke skrive nicket), og det eneste jeg vil skrive der er at det er nærliggende for meg å si at jeg før jeg så henne skrive noe aldri før og aldri siden vil forstå en mann som slår. Men hun var så ille at jeg forstår at hun fikk fik

Men hun skrev så mye dumt at hun fortsatt burde vært her.

Dol betyr for meg et steg videre mot fullstendig verdensherredømme.

''

Ja, vi er jo best da. Ingen tvil om det! ;)

Skrevet

Hva liker du best ved dol?

- at man kan diskutere alt mulig, at takhøyden er stor, at tråder kan herpes ;-P og dras ut i det uendelige innimellom, at jeg har blitt kjent med mange kjempehyggelige folk og også fått nye venninner her. :-)

hva liker du minst?

-folk som syter for alt mulig, at noen bytter nick hele tiden (spes.i samme tråd), trollene.

hva provoserer deg?

-syting, og at folk slenger med leppa under anonymt nick.

- husker ikke i farten. hm...

Hva betyr dol for deg?

- dol er mitt fristed. Det betyr avkobling, lett moro, og gøy diskusjoner/småprating. Dessuten er det kongebra at jeg har blitt kjent med så hyggelige mennesker herfra - som også har blitt venninner i RL. :-)

Skrevet

Jeg liker best å diskutere interessante temaer. Det er mange mennesker som kan gi meg et nytt perspektiv. Jeg liker også samtaler som bare blir tull til slutt. Det er mye å smile og le av på DOL, og det er det aller beste. Det er gøy når tråder engasjerer, det er fint at mennesker bryr seg om ting.

Aller minst liker jeg de som er sååå tøff i trynet når de bruker anonymt nick. Det synes jeg er feigt. Hvis man har noe å si, så står man for det.

Det provoserer meg når noen bestemmer seg for å mislike andre personer på DOL, på grunn av en tråd eller en kommentar. Slik som i alle andre situasjoner i livet, så kan man ikke dømme så raskt. I tillegg ser man hverken kroppsspråk eller andres følelser her inne, så det er viktig å ha i bakhodet at man kan ta skammelig feil av andre.

Det er ingen tidligere DOLere jeg tenker på eller savner. Jeg har ikke vært her lenge, kun fire måneder eller så.

DOL betyr underholdning for meg. Og lettvint sosialisering, når jeg allikevel ikke kan gå ut :)

Skrevet

jeg liker at jeg kan være anonym (hvis jeg ikke outer meg ut ved en feil)

liker at jeg får kjapt svar når jeg spør om noe.

misliker sterkt alle klikkene her, og alle som rotter seg sammen bare fordi de kjenner hverandre på MSN eller i RL. At webbis er innblandet i dette liker jeg svært lite.

*At webbis er innblandet i dette liker jeg svært lite.

*

Jøjje meg.

Skrevet

...best ved dol? Selskap når jeg ikke har noe å fordrive tiden med.

hva liker du minst? reima dresser og navnetråder.

hva provoserer deg?Ja det var ikke vanskelig å svare på det.

Det er all vondhet som finnes hos mennesker som kan være anonyme.

hvem av de tidligere dol'erne tenker du på/savner?Lurveline og fler sikkert

Hva betyr dol for deg? Det er en fin plass å få svar på spørsmål og selv svare på spørsmål.Tulle og tøyse litt er også gøy.

Nå trenger du ikke å savne meg mer, jeg er tilbake!! :o)

Skrevet

Nå trenger du ikke å savne meg mer, jeg er tilbake!! :o)

Nei men serru der ja!

Velkommen tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...