Gå til innhold

Jakten på kjærligheten.

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror eller VET du?
Skrevet

Hvordan tror dere det har gått med parene? Hvem ER kjærester?

Og hvis du har inside information tas de i mot med takk ;o)

--------------

Jeg tror:

Lars Julius savner Anne.....

Tollef vil ikke ha Joran, og Joran er egentlig lei for det men vil ikke si det høyt.

Lars Jacop og Mari er fremdeles like forelska.

Og Ingeorg og Johan er kun venner fordi hun ikke er forelska, men han er egentlig forelska men tier stille.

Skrevet

jeg synes bonderomantikk er et kjedelig program. Det interesserer meg null hvem som finner hvem her.

Men programmet er tydelig populært så..

men for min del synes jeg bare at det blir pinlig

Gjest M.Angelica
Skrevet

Lars Julius likte hun som dro hjem. Han blir ikke sammen med hun som er der nå,

Tollef lever nå det søte singelliv, han vasser i damer :P

Lars Jacop og Mari er stormforelska og har virkelig funnet hverandre! =D

Ingeborg blir evig singel, ser på Johan som en bror. Han liker henne, men gidder ikke vente lnger på henne ;)

Skrevet

Jeg tror at hans Arne Julius finner ut at han er homo, hun dama han er igjen med er veldig forelska i ham men det er nok ikke gjensidig.

Når det gjelder han kåte grisebonden så har han ikke helt troa på Joran, også her liker hun han bedre enn han liker henne. Han tror nemlig at siden Anne B.Ragde sa på Skavlan at hun hadde sansen for han, plus han fikk så mange brev - er han blitt attraktiv på markedet. Nah, så søt:)

Han Lars og Mari har funnet hverandre, det er helt klart.

Og Ingeborg er bare kald og avvisende og lite romantisk ovenfor han fyren sin, så der går det nok sakte framover om han orker å vente på at hun skal bli litt mykere. Turen til Svalbard gjorde ikke forholdet hetere akkurat.

Sådetså:)

Skrevet

Jeg tror det samme som deg, bortsett fra når det gjelder Lars Julius(var det det han het?) Jeg tror hun er mye mer interessert enn han er. Han virker ganske lunken.

Skrevet

Jeg tror Tollef fulgte fornuften for mye. Hun nest siste var med så lenge siden hun var et gardsemne, flink til å stelle mat, og det syntes luringen ville vært kjekt.

Joran ville han ha for hun var veldig underholdende, noe å vise gjester. Men han ble ikke forelsket. Egentlig lengter Tollef etter hun koselige 'skravla'! Det er jeg sikker på. Det er henne han kunne blitt forelsket i og egentlig ville ha. Men han var alt for beregnende og fornuftig i utvelgelsen!

Lars Julius er skuffet fordi han ikke blir forelsket i Anne.

lars Jakob og dama er jo bare herlig forelsket. Koselig! Får håpe det varer. Blir nesten litt misunnelig jeg. *mimre*

Hu der Biridama (husker dårlig navn dessverre) liker typen veldig godt, men er heller ikke forelsket. Men det er nok han. Tror ikke de blir et par.

Det eneste paret i år blir nok de to som ER forelsket. Og Tollef hvis han ringer hu livlige...

Skrevet

Tollef er en skikkelig kresen kar som aldri kommer til å finne seg noen. Det samme er Ingeborg. Så null kjæreste på de to.

Lars Julius er gira på Anne, det er det ingen tvil om. Mona er jo såpass flørtete at han kommer til å løpe hjem med halen mellom beina ganske kjapt.

Lars Jakob og Mari gifter seg neste år.

Skrevet

Sjelden har jeg brydd meg mindre om en TV-serie. For meg kan de alle få hverandre i enden.

Enste intressante var at den ene mannen i hemmelighet hadde en samboer: Mons.

Mons liker å ligge foran ovnen, og fikk mat på gulvet, lå som regel og sov bak døra om natta.

Det hele ble litt klarere da Mons viste seg å være en katt.

Skrevet

Vel, jeg tror du har rett i dine antagelser.

Men jeg synes også at det er litt suspekt hele greia rundt Lars Jacob og Mari. De traff jo hverandre FØR serien startet, og han ba henne melde seg på. De har mao hatt et forhold fra før, og det er bra ufint mot de andre deltakerne.

Forelsket er de, men det var de vel allerede fra før.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vel, jeg tror du har rett i dine antagelser.

Men jeg synes også at det er litt suspekt hele greia rundt Lars Jacob og Mari. De traff jo hverandre FØR serien startet, og han ba henne melde seg på. De har mao hatt et forhold fra før, og det er bra ufint mot de andre deltakerne.

Forelsket er de, men det var de vel allerede fra før.

Hmmm .. Jeg skjønner jo at jeg som ikke leser i den kulørte ukepressen ikke har fått med meg det viktigste...

Gjest eller hva???
Skrevet

Hmmm .. Jeg skjønner jo at jeg som ikke leser i den kulørte ukepressen ikke har fått med meg det viktigste...

Viktig å påpeke at man holder seg for god for den slags lesestoff

Gjest M.Angelica
Skrevet

De har sagt det på teve..

Gjest ChiengMai
Skrevet

De har sagt det på teve..

Å nå, har visst fulgt dårligere med enn jeg trodde...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Viktig å påpeke at man holder seg for god for den slags lesestoff

Jepp, åff kårs. Det er en grunn til at jeg går ofte til legen, haha.

Skrevet

Å nå, har visst fulgt dårligere med enn jeg trodde...

Jøss, det har visst jeg også. Kan det være sant?!

Da var det jo det rene rame lureriet å la de andre stakkane stille opp og tro at de hadde en real sjanse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...