Gå til innhold

trenger virkelig hjelp m reisesyke

Anbefalte innlegg

Gjest nøffnøff
Skrevet

har nettopp fått jobb som innebærer endel reising. har de siste årene utviklet reisesyke, og blir skikkelig ut av form. har lavt stoffskifte, og har etter det fått tidvise problemet med synet(kan ikke korrigeres) og svimmelhet. har en mistanke om at dette virker inn.....de gangene jeg har tatt reisesyketabletter har det gått fint på reisen, men når tablettene slutter å virke er det akkurat som om balansenerven får all bevegelse fra reisen på en gang- og jeg blir megadårlig. selv om det er timesvis siden reisen er avsluttet. og da mener jeg meeegadårlig. i den stilen man kan bli hvis man er skikkelig beruset og verden spinner rundt. noen som har vært borti dette?

er egentlig rart, for denne tiden har det alltid gått fint med tog- men det virker som om dette og begynner å streike for min del......kan jo ike droppe alle jobber som innebærer litt reising liksom......

Skrevet

Enig med Åsemor. Akupunktur er nok til god hjelp her. Er du redd for nåler så kan du finne en som gjør det med laser kanskje? :) Ellers kan jeg si at ingefær er kvalmedempende...

Gjest kanskje det er dette
Skrevet

Kanskje du har "meneage" Vet ikke hvordan det skrives.

Men en venninne har den sykdommen, og har det som du.

Få det undersøkt i alle fall, for det høres ikke ut som reisesyke for meg.

Gjest nøffnøff
Skrevet

Kanskje du har "meneage" Vet ikke hvordan det skrives.

Men en venninne har den sykdommen, og har det som du.

Få det undersøkt i alle fall, for det høres ikke ut som reisesyke for meg.

kan du pliiiis spør ho altmulig om det? trenger desperat hjelp.......kan jo nevne at jeg har stoffskifteproblemer hvis det har noe å si...

Gjest kanskje det er dette
Skrevet

kan du pliiiis spør ho altmulig om det? trenger desperat hjelp.......kan jo nevne at jeg har stoffskifteproblemer hvis det har noe å si...