Gå til innhold

Hjem til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest Yours truly
Skrevet

Er det noen av dere som må ta fly for å komme hjem til jul?

Jeg skal ta ett fly som går klokka

sju om morgenen -må ta bussen klokka

halv fem... Gruer meg.. Skulle ønske jeg kunne knipse med fingrene og være der!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er vant til dette, men i år skal jeg ikke feire jul hjemme :(

Ønsker deg lykke til. Kjedelig å reise,. Men tenk for en fin motivasjon det er at du skal hjem!! =)

Går det buss så tidlig hos dere?

Skrevet

Vi tar flyet lille julaften på morgenen. Syns ikke det er noe pes, jeg :-) Men vi kjører bilen til Gardermoen, da. Lar den stå der mens vi er borte og så har vi sånn henteavtale sånn at bilen står klar rett ved utgangen, ferdig oppvarmet når vi kommer tilbake igjen. Digg :-D

Gjest Yours truly
Skrevet

Jeg er vant til dette, men i år skal jeg ikke feire jul hjemme :(

Ønsker deg lykke til. Kjedelig å reise,. Men tenk for en fin motivasjon det er at du skal hjem!! =)

Går det buss så tidlig hos dere?

Flybussen her går hvert kvarter

tror jeg. Huff, gruer meg masse! Må

bytte fly i Bodø, håper jeg finner rett utgang!!

Men alt blir vel glemt når jeg kommer

hjem :-)

Hater fly...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Flybussen her går hvert kvarter

tror jeg. Huff, gruer meg masse! Må

bytte fly i Bodø, håper jeg finner rett utgang!!

Men alt blir vel glemt når jeg kommer

hjem :-)

Hater fly...

Okei..det går ganske ofte her og, men ikke midt på natta.

Jeg bor for opplysning i Stavanger =)

Gjest Bor ikke i Norge
Skrevet

Jeg har 24 timer reisevei jeg. Med to fly, og flere timer med to busser på tisammen 6 timer til flyplassen, i tillegg til halvannen time bil siste stykket fra flyplassen.

skulle gjere ha knipset litt jeg også. Om alt har foregått uten noen ventetid ville det bare ha tatt meg 10 timer

Skrevet

Jeg har tatt mange fly i mitt liv, men skal ha pause fra det nå til i januar. Jeg har aldri gått ut feil utgangsdør og ville nok ha blitt stoppet før jeg kom meg på feil fly;) Jeg har vært mye på verdens største flyplasser;) Problemet kan være avstanden imellom gatene ved mellomlandinger.

Hvis du skal fly innenriks i Norge er vel ikke flyplassene så store. Det går bra skal du se og snart er du hjemme til jul.

Skrevet

Jeg må ta fly. Skulle gjerne ha tatt flyet klokka syv om morgenen i stedet for fem om ettermiddagen, om jeg bare hadde sluppet å fly med spedbarn. Det er pyton på et stappfullt fly.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...