Gemini Skrevet 16. desember 2005 Skrevet 16. desember 2005 Hva koster et fenalår sånn cirka? Skjønner jo at det avhenger av vekt/størrelse, men et "normalstort" fenalår? (Ja, jeg vet jeg kan sjekke i butikken i morgen, men er nysgjerrig akkurat nå) 0 Siter
tiliti Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 (og det finnes nok både billigere og dyrere) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du kan få mitt. Vi får alltid fenalår i matkurven vår til jul, men ingen her liker det. Jeg vil heller ha spekeskinke!!! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Du kan få mitt. Vi får alltid fenalår i matkurven vår til jul, men ingen her liker det. Jeg vil heller ha spekeskinke!!! Jeg også, men spekeskinke er først og fremst sommermat for meg. Men det er noen i familien min som "har alt" og ikke ønsker seg noe spes., men som er veldig glad i fenalår, så da kan jeg jo like gjerne gi noe sånt, som de faktisk blir glad for. :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg også, men spekeskinke er først og fremst sommermat for meg. Men det er noen i familien min som "har alt" og ikke ønsker seg noe spes., men som er veldig glad i fenalår, så da kan jeg jo like gjerne gi noe sånt, som de faktisk blir glad for. :-) Er du i slekt med meg? *håpe* 0 Siter
Gemini Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Er du i slekt med meg? *håpe* Bor du langs kysten et sted? Og er i en familie bestående av mor, far og to sønner? hehe 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Bor du langs kysten et sted? Og er i en familie bestående av mor, far og to sønner? hehe Ehm, nei... Søren også! Kan jeg få fenalår likevel? *smiler pent* 0 Siter
Gemini Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Ehm, nei... Søren også! Kan jeg få fenalår likevel? *smiler pent* Hehe - tror jeg har nok utgifter til julegaver som det er... ;-) Men om jeg vinner storpremie i lotto, så skal jeg vurdere det! Deal? 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hehe - tror jeg har nok utgifter til julegaver som det er... ;-) Men om jeg vinner storpremie i lotto, så skal jeg vurdere det! Deal? Hmmm, ok. Du må huske å tippe da! Send fenalåret til Ripley c/o Julenissen, Nordpolen. 0 Siter
Gemini Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Hmmm, ok. Du må huske å tippe da! Send fenalåret til Ripley c/o Julenissen, Nordpolen. Å jada, har lagt inn en 5-ukers lotto...! *notere adresse* :-) 0 Siter
Gjest Ripley Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Å jada, har lagt inn en 5-ukers lotto...! *notere adresse* :-) Bra! Jeg krysser fingrene. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Å jada, har lagt inn en 5-ukers lotto...! *notere adresse* :-) Herregud for tidspunkter du er våken på da, dame! 0 Siter
Gemini Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Herregud for tidspunkter du er våken på da, dame! Hysj med deg! :-) 0 Siter
Gjest mariero Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 og lårene er vel ca 2 kg Åhh, Helgø har mye godt, altså. Jeg må ha meg en tur på Helgø før jul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.