Gå til innhold

Ny mobil/ny leverandør

Anbefalte innlegg

Gjest connecting people?
Skrevet

Fått ny mobil, ny leverandør, nytt sim-kort. Problemet er bare at alle anrop og meldinger kommer til den gamle. Slår jeg den gamle av får ikke folk kontakt med meg når de prøver å ringe.

What to do?

Skrevet

Står det ikke i brevet som fulgte med simkortet et tidspunkt for overflytting?

Skrevet

Sannsynligvis er ikke det nye abonnementet og sim-kortet aktivt ennå. Som Åsemor sier skal det stå dato og klokkeslett for når det nye ab. trer i kraft. Hos meg tok det vel 2-3 uker fra jeg fikk brevet i posten.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du sender selvfølgelig melding til alle sammen der du opplyser om hva det nye nummeret ditt er.

Det du også kan gjøre er å overføre alle kontaktene dine til den nye telefonen og sende melding fra den nye. Men husk i så fall å få med hvem meldinga er fra. :-D

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er snakk om portering av nummer, da...

Skrevet

Det er jo ikke sikkert det er snakk om portering av nummer, da...

Det virker veldig sånn i hovedinnlegget jo.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det virker veldig sånn i hovedinnlegget jo.

Vel, der stå¨r ingen ting om noe nummer, hverken nytt eller eksisterende, så det er neimen ikke godt å vite.

Gjest connecting people?
Skrevet

Aah, ja, selvfølgelig! *Rødme*

Hvem gidder vel å lese et helt brev? LOL

Takk for hjelpa, du skjønner, det er ikke hver dag jeg bytter leverandør.

;-))

Skrevet

Vel, der stå¨r ingen ting om noe nummer, hverken nytt eller eksisterende, så det er neimen ikke godt å vite.

Jeg tror seriøst ikke at folk er så teite at de prøver å ringe det gamle nummeret hvis de har fått et nytt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...