Gå til innhold

Beste drikken dagen derpå...

Anbefalte innlegg

Det er grønn farris.

Ingen tvil overhodet. Et par svære glass av den, iskald og rett ut av frysa, kurerer alt som finnes av gruff og potensielle fyllenerver.

Jeg blir utrolig kåt dagen derpå. Lurer på hva det kommer av.

Det er sannsynligvis det eneste grønn farris ikke kurerer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210680-beste-drikken-dagen-derp%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det er så godt å lese fornuftige utsagn jeg ikke husker å ha skrevet. :)

*Hehe* Hører flere menn si at de blir bortimot sanseløst kåte dagen derpå så du er nok ikke alene om det. :o)

Jeg er ikke sannseløs. Bare... moderat kåt, men verre enn vanlig.

Det vil sannsynligvis si at jeg er langt over gjennomsnitlig kåt.

Annonse

*Hehe* Hører flere menn si at de blir bortimot sanseløst kåte dagen derpå så du er nok ikke alene om det. :o)

Eh. Bare menn? *kremt*

Har du muligens smått med erfaringer når det gjelder festing, eller er det jeg som har en litt mannslig kropp...? Jeg har i alle fall det samme "problemet" som Shit etter en real fest:-)

Eh. Bare menn? *kremt*

Har du muligens smått med erfaringer når det gjelder festing, eller er det jeg som har en litt mannslig kropp...? Jeg har i alle fall det samme "problemet" som Shit etter en real fest:-)

Jeg er ikke den som har vært mest på fylla nei. :o)

Bris1365380442

Den beste drikken dagen derpå er Cola, da. Og min teori om kåthet dagen derpå er at den er en følge av de nervene man som regel har etter en fyllekule - at nervene liksom ligger litt utenpå kroppen (min teori om de nervene er at kropen jobber så hardt for å kvitte seg med alkoholen så det fører til økt puls, svetting og det oppleves som angst) og man blir veldig obs på den kriblingen man har i kroppen og man blir ekstremt følsom. Og sex hjelper helt klart på fyllesjuke man får slappet av etterpå og han får en positiv opplevelse. Men drikken må altså være Cola.

Den beste drikken dagen derpå er Cola, da. Og min teori om kåthet dagen derpå er at den er en følge av de nervene man som regel har etter en fyllekule - at nervene liksom ligger litt utenpå kroppen (min teori om de nervene er at kropen jobber så hardt for å kvitte seg med alkoholen så det fører til økt puls, svetting og det oppleves som angst) og man blir veldig obs på den kriblingen man har i kroppen og man blir ekstremt følsom. Og sex hjelper helt klart på fyllesjuke man får slappet av etterpå og han får en positiv opplevelse. Men drikken må altså være Cola.

Cola innholder sukker og koffein. Det hjelper.

Alkohol forbrennes kun i leveren, og den bruker sukker for å bryte ned alkoholen. Defor blir blodsukkeret lavt, og mange får så inderlig lyst på "Mc Donaldsmat", særlig dressingen. Pølse med ketsjup og sennep er også godt.

For de som ikke klarer å spise noe er merkelig nok fiskeboller og melk tingen. Gulrot er også bra.

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

"Det er grønn farris."

Det er egentlig ganske godt dagen derpå, ja. Men farris o.l. gir meg migrene :(

"Jeg blir utrolig kåt dagen derpå. Lurer på hva det kommer av."

Det er nok pga dine våte drømmer om Sissel i natt ;)

"Det er nok pga dine våte drømmer om Sissel i natt ;)"

*LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...