Gå til innhold

Beste drikken dagen derpå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farris bris med lemon/lemongrass! Den er best hele tiden, synes jeg. Og den må selvsagt være iskald.

Fortsetter under...

Skrevet

Tull. Bloody Mary (med ekstra mye vorchestersaus) er den beste dagen derpå-drikken :-)

"............................................"

Hvis det virkelig har gått hardt for seg må det nok sterkere lut enn Farris til, ja.

laguna1365380434
Skrevet

Næh...Cola er det eneste som duger. Om en VIRKELIG har ødelagt seg er det ingenting somen bloody mary. Alternativt et snitt øl og en fernet/jager.

Men reparering bør jo holdes til et absolutt minimum, ikke bare er det en usunn ting å legge til seg, men faren for å slå opp igjen gamle såri stedet for å bøte på dem er jo absolutt til stede;-)

At man blir kåt dagen der på er vel bare en vennlig innretning fra naturens side..Det hadde jo vært forjævlig om man ikke hadde noe som kunne virke distraherende på hvor generelt jævblig man har det ellers!;-)

Skrevet

Iskaldt vann først, deretter sterk kaffe.

Etterfulgt (helst) av digert rekesmørbrød med masse majones - og et par skikkelige stykker napoleonskake.

Skikkelig digg etter en skikkelig fyllekule *s*

Skrevet

Iskaldt vann først, deretter sterk kaffe.

Etterfulgt (helst) av digert rekesmørbrød med masse majones - og et par skikkelige stykker napoleonskake.

Skikkelig digg etter en skikkelig fyllekule *s*

Hva er napoleonskake, egentlig? Altså, hva er det laget av/hva smaker det?

Skrevet

Hva er napoleonskake, egentlig? Altså, hva er det laget av/hva smaker det?

En slags kjeks i bunn, et tykt lag vaniljekrem (10 centimeter elns.) oppå, kjeks med melisglasur oppå der igjen.

Snadder.

Annonse

Skrevet

En slags kjeks i bunn, et tykt lag vaniljekrem (10 centimeter elns.) oppå, kjeks med melisglasur oppå der igjen.

Snadder.

Usj. Høres veldig søtt ut.

Skrevet

Snadder.

10 cm var vel å ta i litt hardt. 5 cm kanskje.

Skrevet

10 cm var vel å ta i litt hardt. 5 cm kanskje.

Jaja, mye deilig krem er det uansett *s*

Skrevet

Jaja, mye deilig krem er det uansett *s*

Det er det! Men umulig å spise pent med skje. *Splæt* så er kremen utover alt og kjekslagene ligger igjen i midten.

Skrevet

Det er det! Men umulig å spise pent med skje. *Splæt* så er kremen utover alt og kjekslagene ligger igjen i midten.

Napoleons Kake er noe av det værste jeg vet, æsj!! :P

Skrevet

Hvis jeg er ORDENTLIG uggen, er det bare vann med isbiter som duger. I små slurker. Og samtidig konse hardt for å ikke spy...

Hadde en sånn dag på jobben for et åpar mnd sida. Det var svært lite festlig. Lurer på om jeg begyner å bli gammel...?

Skrevet

Eh. Bare menn? *kremt*

Har du muligens smått med erfaringer når det gjelder festing, eller er det jeg som har en litt mannslig kropp...? Jeg har i alle fall det samme "problemet" som Shit etter en real fest:-)

Jeg også. ;o)

Annonse

Skrevet

Forutsetter du uten videre at det har allmenn interesse å vite hvor kåt SDD til enhver tid er?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...