Gå til innhold

Nå skal de bli drita på sykehuset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tillatelse er høytidelig innvilget for å servere alkohyler fra 15:00 til 23:30 mandag til torsdag, fra 12 til 23:30 på fredager, lørdager og helligdager.

Tenk, gudbedre, det har voksne mennesker fått lov til av kommunen. Hva blir det neste de får lov til?

En veteran i formannskapet er avholdsmann og pleier stemme nei til nesten alle søknader om skjenkebevilling. "Et sted må grensen gå!" sier fysaken.

*leter etter beksømstøvla for å gi fyren et solid spark bak*

Skrevet

Hvilken kommune bor du i ? :o)

Den kommunen på østlandet som heller bygger kulturhus og kirke enn å bygge sykehjem, skole og annet vi trenger.

Bare kulturhuset koster like mye som en hel skole pluss et sykehjem. Kampen går nå om tilskuddet fra staten til skole og helse skal gå til kulturhus. Kulturmafiaen sier at kulturhus er "et annet budsjett" og ikke har noe med sykehjem og skole å gjøre.

Det sa også den afrikanske diktatoren som heller kjøpte et par jefly, noen luksusbiler og et par nye slott enn å gi folket mat.

De kaller meg for "kulturbølla" og jeg kaller dem "kulturmafiaen".

Bris1365380442
Skrevet

Nei, nå er det snart ingen grenser for måte på. Hva blir det neste? Heroin i barnhagen?

Skrevet

Den kommunen på østlandet som heller bygger kulturhus og kirke enn å bygge sykehjem, skole og annet vi trenger.

Bare kulturhuset koster like mye som en hel skole pluss et sykehjem. Kampen går nå om tilskuddet fra staten til skole og helse skal gå til kulturhus. Kulturmafiaen sier at kulturhus er "et annet budsjett" og ikke har noe med sykehjem og skole å gjøre.

Det sa også den afrikanske diktatoren som heller kjøpte et par jefly, noen luksusbiler og et par nye slott enn å gi folket mat.

De kaller meg for "kulturbølla" og jeg kaller dem "kulturmafiaen".

Kan virke som vi er fra samme sted da ja..hehe

Skrevet

Nei, nå er det snart ingen grenser for måte på. Hva blir det neste? Heroin i barnhagen?

Fniz.

Jeg har selv vært på sykehuset med mange lerker og flasker.

Sykepleierne har ingen hjemmel for å ta noe som helst og bryr seg ikke med det. Men møter du drita til operasjon, så bli de nok sure, for det hemmer blodlevringen.

Til og med akkevitt og juleøl på "julebordet" har de ikke reagert på. Men da har pasienter selv hatt med og delt ut gratis. En fyr og ei berte i rullestol ble ganske børst uten at noen løfta på bryna. Det finner jeg helt OK.

Skrevet

Kan virke som vi er fra samme sted da ja..hehe

Jeg ble personlig skjelt ut i lokalavisen hvor en fra mafiaen uttrykte sin bekymring for min mentale helse :-)

Redaktøren sendte meg innlegget først for å få godkjenning. Jeg har sjelden ledd så godt, og godkjente innlegget på rappen. Alle midler tas i bruk, men det spørs om ikke det har motsatt effekt. Det er mye å hente på å hisse opp folk så de en stakket stund mister dømmekraften og sager digre hakk i greina de selv sitter på.

Skrevet

Det er da lov å drikke på sykehuset bare man ikke blir overstadig.

Men jeg tror ikke jeg hadde giddi å drikke i sykehussenga, jeg ville nok drukket et annet sted og da med andre pasienter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...