chanti Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hei "Får "ny mobli til jul . den skal jeg selfølgelig ikke røre før da . men mitt eksisterende nr. blir ført over til det nye SIM kortet ( telefon med binding ) Kan jeg bruke det nye SiM kortet i en tlf uten binding frem til juleaften ? ( 4 dager uten mobil er jo heeeelt tragisk ) Bare prøv , vil sikkert noen si ,,, men hva vet jeg . kan hende hele greia låser seg ... Det er typisk meg da sjø. Godt førjuls-stress forresten , selv driver jeg å maler rom :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 I en uten operatørlås kan du bruke alle kort. 4 dager uten mobil? Guuuud a mei. Det må være forferdelig. :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Du kan bruke sim-kortet i hvilken som helst telefon så lenge det er akrivert. Det er telefonene som er låst, ikke kortet. Porterte nummer får en viss dato og et visst klokkeslett de blir aktivert. Frem til da kan du bruke ditt gamle sim-kort. 0 Siter
chanti Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 I en uten operatørlås kan du bruke alle kort. 4 dager uten mobil? Guuuud a mei. Det må være forferdelig. :-) Ja ikke sant :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja ikke sant :-) Nesten uuuuuutholdelig, spør du meg. Stygg sak. Du har min dypeste medfølelse osv osv. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.