Gjest Krøllete klær nå Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Huff det er komt noe svart på strykehjernet mitt fra noen klær med mønster. Det smitter over på andre klær så jeg kan derfor ikke bruke strykehjernet mitt nå. Noen som har noen råd for hvordan jeg skal få av det svarte? Det sitter godt på. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Lurer på om ikke et stearinlys kan hjelpe. Full varme og hold det borti flekken, så tipper jeg den lar seg fjerne med en skrape av noe slag, f eks av tre. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Vask det med jif skurekrem og den myke siden av en kjøkkensvamp når det er helt kaldt? 0 Siter
org Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Tror du kan kjøpe rensestift på f. eks. Jernia. 0 Siter
Gjest Zuleika Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvis ikke strykejernet har teflonhud så er det best å bruke skurekrem eller stålull. Du kan få rensestifter, men de er både dyrere og dårligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.