Gå til innhold

Farge på strykejernet

Anbefalte innlegg

Gjest Krøllete klær nå
Skrevet

Huff det er komt noe svart på strykehjernet mitt fra noen klær med mønster. Det smitter over på andre klær så jeg kan derfor ikke bruke strykehjernet mitt nå. Noen som har noen råd for hvordan jeg skal få av det svarte? Det sitter godt på.

Skrevet

Lurer på om ikke et stearinlys kan hjelpe. Full varme og hold det borti flekken, så tipper jeg den lar seg fjerne med en skrape av noe slag, f eks av tre.

Skrevet

Vask det med jif skurekrem og den myke siden av en kjøkkensvamp når det er helt kaldt?

Skrevet

Hvis ikke strykejernet har teflonhud så er det best å bruke skurekrem eller stålull. Du kan få rensestifter, men de er både dyrere og dårligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...