Gjest arteir Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 I naturfagboken min står det "andre større dyr,feks mennesket..." ??? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Vi hører jo til pattedyrene. Det skjønner man når man ser oss. I alle fall damene. I alle fall mange av dem. 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Vi hører jo til pattedyrene. Det skjønner man når man ser oss. I alle fall damene. I alle fall mange av dem. Aldri sett på Dolly P som pattedyr, men mulig du har rett. :-) Annet hvis det måles ut fra hvor opptatt de er av patter. Og jeg vet mange som er veldig opptatt av det. 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Aldri sett på Dolly P som pattedyr, men mulig du har rett. :-) Annet hvis det måles ut fra hvor opptatt de er av patter. Og jeg vet mange som er veldig opptatt av det. Dolly Parton har sagt; "ingen har vel brukt så mye penger på å se så billig ut, som meg" ....en avsporing bare... 0 Siter
Gjest ikke alle Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Noen mennesker skulle man ikke tro var mennesker fordi de oppfører seg så dyrisk. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Dolly Parton har sagt; "ingen har vel brukt så mye penger på å se så billig ut, som meg" ....en avsporing bare... Store pupper bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Men jeg skjønner at en stroppeløs aftenkjole trenger noe for å holde den oppe, og er det feil størrelse /fasong på "opphenget" så kan man se trusa langt nede i kjolen. Ikke så artig det. 0 Siter
keinstein Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Noen mennesker skulle man ikke tro var mennesker fordi de oppfører seg så dyrisk. Noen mennesker oppfører seg som dyr: de hverken banner, røyker, doper eller drikker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.