Gjest Data-grønn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Tidligere ble de innleggene jeg hadde lest her, en annen farge enn de jeg ikke hadde lest. Nå er alle sammen blå, uansett om jeg har lest dem eller ikke. Passelig irriterende. Hva kan dette skyldes? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Registeret ditt har fått en feil. Det er en fil som blant en masse annet oppbevarer linkene til leste sider. Normalt ligger det i minnet, men bufres ned på platelageret når du avslutter windows på normal måte. Slår du bare plutselig av strømmen, eller det ospsptår en feil, så kan det gå tapt, og det bygges opp igjen automatisk. 0 Siter
Gjest Data-grønn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Registeret ditt har fått en feil. Det er en fil som blant en masse annet oppbevarer linkene til leste sider. Normalt ligger det i minnet, men bufres ned på platelageret når du avslutter windows på normal måte. Slår du bare plutselig av strømmen, eller det ospsptår en feil, så kan det gå tapt, og det bygges opp igjen automatisk. Så jeg trenger ikke gjøre noe for å få det tilbake? Det kommer tilbake av seg selv? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Så jeg trenger ikke gjøre noe for å få det tilbake? Det kommer tilbake av seg selv? Nei det kommer ikke tilbake. Men det starter på scratch igjen. 0 Siter
Gjest Data-grønn Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Nei det kommer ikke tilbake. Men det starter på scratch igjen. Beklager, men skjønner ikke helt. Vil alle innlegg forbli blå, for bestandig? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.