Gå til innhold

Hvor ofte

Anbefalte innlegg

Bris1365380442
Skrevet

Har kastet ting i sinne en gang. Det var en tomflaske i plast og den gjorde ingen skade.

Skrevet

Har kastet ting i sinne en gang. Det var en tomflaske i plast og den gjorde ingen skade.

Jeg har dælja typen to ganger. En gang med strykhjernet, og en gang med steikpanna.

Gjest frustrert Dolerinnne
Skrevet

sammenbrudd har jeg nok hver tredje måned. men å kaste ting? nei er klønete nok som det er og knuser ting uten å være bevisst så jeg har ikke noe behov for å kaste ting med vilje

Skrevet

har aldri kasta ting slik, men lysten har vært der

Skrevet

Aldri, selv om jeg av og til har lyst. Men så er det jo jeg som må rydde opp etter meg hvis jeg knuser noe. Dessuten får jeg dårlig samvittighet ;)

Skrevet

Jeg kasta en tallerken i veggen for mange år siden. Skvetta en full kjele med vann i ansiktet på min eksmann og et glass juice fikk han også, det er også mange år siden. Hmmmm husker ikke om jeg har kastet noe annet siden jeg var barn.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

jeg har bare kastet noe en gang. Da var jeg 16 år, ble rasende på kjæresten til en venninne og kastet en åpen pakke på smør på han.

Han kastet alt innholdet i en kaffekjele tilbake på meg, så det ble temmelig grisete.

Men sammenbrudd hadde jeg neppe.

Skrevet

Jeg ødela noen ting før jeg fikk ungene. Etter det har jeg måttet roe med ned, skulle jeg kunne oppdra andre.

laguna1365380434
Skrevet

Sjelden..;-) Men jeg har kastet ting som hårbørster og annet løsøre etter eksen. Men jeg har ikke knust noe, så vidt jeg husker..

Skrevet

Kaster ikke ting, som ikke er beregnet på å bli kastet,. gjennom lufta

Skrevet

Hehe, snille piker kaster ikke ting gjennom lufta, må vite;) Ergo: aldri.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...