Gjest Timari Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 har postet det spørsmålet før noen ganger. Altså noen ganger så slår museknappen jeg vill og det er ikke mulig å navigere med den. Så blir den normal igjen, før den "freaker" ut igjen Hva kan dette skyldes? Har nylig hatt den på service og kjørt viruskontroll på den? Har hatt dette problemet selv med flere museknapper Har dere noen ideer om hva dette problemet skyldes? 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Ektriske forstyrrelser fra et apparat i nærheten? 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Elektriske forstyrrelser. Hva slags elektriske forstyrrelser? betyr det at jeg ikke kan ha den i samme rom et fjernsynsapparat? og når dette skjer, så skjer det uansett hvor jeg er hmm... 0 Siter
keinstein Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hva slags elektriske forstyrrelser? betyr det at jeg ikke kan ha den i samme rom et fjernsynsapparat? og når dette skjer, så skjer det uansett hvor jeg er hmm... Hmmm 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.