Gå til innhold

Dere med unger..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Det er en fin gave synes jeg. Hvis hun ikke har mobil, så går det an å bruke det på glidelås"flippen" på sekk eller pennal.

Flott! Da får hun den! :-)

Gjest Flystripa
Skrevet

Flott! Da får hun den! :-)

Synes disse er stilige jeg. Har kjøpt et til kusina mi på 12 år :)

...og jeg er sikkert kjempeharry som ønsker meg sølvlenkearmbånd med strass-initialene til mine barn...

*hysj*

laguna1365380434
Skrevet

...og jeg er sikkert kjempeharry som ønsker meg sølvlenkearmbånd med strass-initialene til mine barn...

*hysj*

Det må da sannelig være lov!:-)

Du skulle bare vite hvor mye "tvilsomt" jeg både har og har lyst på du..

Jeg synes det er mye sånt fjortisfjas som er kult jeg.

:-)

Skrevet

*hysj*

Ønsker du deg det til deg selv, et armbånd med dine barns initialer på, eller ønsker du slike til ungene på deres vegne?

Skrevet

Ønsker du deg det til deg selv, et armbånd med dine barns initialer på, eller ønsker du slike til ungene på deres vegne?

Jeg har laget meg ett - med barnas navn, og perler.

Gjest Flystripa
Skrevet

Til meg selv :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...