Gjest rota Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Nå har jeg gitt en stemme til både Erik Bye og Thor Heyerdahl. Men må stemme på Olav også. Ønsker det hadde blitt delt mellom dem jeg. Hvem vil dere ha? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hadde det ikke vært for at en venninne av meg holder på å komme ut av skapet for tiden så hadde jeg nok stemt på Kong Olav, men nå har jeg altså sendt ikke mindre enn 5 stemmer på Kim Friele. ) 0 Siter
Gjest rota Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Erik Bye. Ja, nå har jeg lagt inn en stemme til på Erik, så nå leder han i min avstemming. Han er den som har betydd mest for meg personlig tror jeg, gjennom TV-program, og ikke minst hans personlighet. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hadde det ikke vært for at en venninne av meg holder på å komme ut av skapet for tiden så hadde jeg nok stemt på Kong Olav, men nå har jeg altså sendt ikke mindre enn 5 stemmer på Kim Friele. ) hmmm.. hun jeg vet om...? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 hmmm.. hun jeg vet om...? *Hehe* Nei, du kjenner henne ikke. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Hvor kan jeg stemme? Kåringen er over nå. ) Det var på NRK1 fra 21:30-22:30 ca. 0 Siter
Gjest Selle Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Jeg for min del synes at Gro Harlem Brundtland kom alt for mye i bakgrunnen her.Men det vil vel historieskriverne forstå når de skal begynne å analysere likestillingen mellom menn og kvinner her i landet vårt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.