Gå til innhold

Århundrets nordmann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gitt en stemme til både Erik Bye og Thor Heyerdahl. Men må stemme på Olav også. Ønsker det hadde blitt delt mellom dem jeg.

Hvem vil dere ha?

Skrevet

Hadde det ikke vært for at en venninne av meg holder på å komme ut av skapet for tiden så hadde jeg nok stemt på Kong Olav, men nå har jeg altså sendt ikke mindre enn 5 stemmer på Kim Friele. :o)

Skrevet

Erik Bye.

Ja, nå har jeg lagt inn en stemme til på Erik, så nå leder han i min avstemming. Han er den som har betydd mest for meg personlig tror jeg, gjennom TV-program, og ikke minst hans personlighet.

Gjest Flystripa
Skrevet

Hadde det ikke vært for at en venninne av meg holder på å komme ut av skapet for tiden så hadde jeg nok stemt på Kong Olav, men nå har jeg altså sendt ikke mindre enn 5 stemmer på Kim Friele. :o)

hmmm.. hun jeg vet om...?

Skrevet

hmmm.. hun jeg vet om...?

*Hehe* Nei, du kjenner henne ikke. :o)

Skrevet

Hvor kan jeg stemme?

Kåringen er over nå. :o) Det var på NRK1 fra 21:30-22:30 ca.

Skrevet

Jeg for min del synes at Gro Harlem Brundtland kom alt for mye i bakgrunnen her.Men det vil vel historieskriverne forstå når de skal begynne å analysere likestillingen mellom menn og kvinner her i landet vårt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...