Gå til innhold

Blod,gravid og mensen prat!

Anbefalte innlegg

Gjest JaViElskerJentene

Hei!

23'år gammel gutt her!

Er det flere en meg som merker at det knyter seg litt i magen når dere hører/leser om "jente plager".

Par ord som; ømme pupper, blødning, utflod, detaljert graviditets prat, bind og tamponger og sånt!

Skjønner hva jeg mener?

Det er IKKE det at jeg synes dette er grusomme ting som skal skyves under teppet og aldri prates om!

Jeg får bare litt gruff av og høre det. Litt som og se en opperasjon bli utført. Kribbler!

Merker jenter noe til dette? Eller er det bare meg? :o

(inrømmer her og nå at jeg alltid har hatt lyst til og være jente sjæl)

*løper og gjømmer seg igjen*

Men jente prat takler jeg ikke helt, må kansje få meg ei dame? ;p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/210751-blodgravid-og-mensen-prat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest JaViElskerJentene

Forstår deg godt. Jeg hopper over alle innlegg jeg mistenker kan inneholde "gørr" Jeg var veldig usikker på om jeg skulle tørre å åpne dette;-) Jeg takler heller ikke sånt jenteprat så bra, og jeg er jente selv. Eh, dame. Kvinne.

Hehe, bra og vite at jeg ikke er helt aleine da!

Jeg forvirra meg inn på Plastikkirurgi forumet, HYYYYL! :P

Gjest JaViElskerJentene

dette er jo en doktorside med mange forskjellige forum der du åpent kan snakke om hva det hva det skulle være. Men jeg tror nok at det eneste du håper på er en laaaang tråd:)

Neh, bare prater, lang eller kort blir det samme ;)

Jep, bra at vi har sånne fora som dette!

Her synes jeg det er helt greit, man får beskrive så mye man kan for å få best mulig hjelp.

Men noe av det verste jeg vet er folk i RL som sier "åh, jeg har hatt så utrolig mye luft i magen idag, med en spesiell lukt. Som egg, nesten" eller "du, DarkPink, er det vanlig med sånne brune tråder i mensenblodet, eller?" e.l.

Urk.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...