Gå til innhold

fett hår

Anbefalte innlegg

Gjest lysrøret
Skrevet

Det er en ting som forundrer meg litt. Har sett at en del kvinner som har fått barn ofte har fett hår. Og det synes jeg er så stygt. Og mannfolka deres må da også tenke sitt eller?

Selv vasker jeg håret så ofte som det trengs for at det skal se ok ut. Jeg vil heller kutte sminken en dag enn å gå rundt med stygt hår.

Er dette bare min oppfatning? Eller er det andre som også har lagt merke til det?

Skrevet

Kvinner med småbarn får ikke tid til hårvask.

Unger er små,umulige og grisete, og sluke all tida til en stakkars mamma som ikke får tid til seg selv.

Gjest lysrøret
Skrevet

Kvinner med småbarn får ikke tid til hårvask.

Unger er små,umulige og grisete, og sluke all tida til en stakkars mamma som ikke får tid til seg selv.

Nei, der er jeg sterkt uenig. Har selv flere små barn og er det noe jeg prioriterer så er det fem minutter i dusjen minst annen hver dag. Ungene kan godt være på badet og leke mens jeg dusjer. Det er ikke noe problem.

Skrevet

Nei, der er jeg sterkt uenig. Har selv flere små barn og er det noe jeg prioriterer så er det fem minutter i dusjen minst annen hver dag. Ungene kan godt være på badet og leke mens jeg dusjer. Det er ikke noe problem.

Tenk deg tre umulige smårollinger i den verste trassalderen, full fart fra morra til kveld, også på badet.

Jeg forstår at hårvasken må vike iblandt.

Skrevet

Tenk deg tre umulige smårollinger i den verste trassalderen, full fart fra morra til kveld, også på badet.

Jeg forstår at hårvasken må vike iblandt.

Hallo? Da drøyer man dusjen til ettermiddagen / kvelden når pappan har kommet hjem og tar den da. Har aldri vært noe problem for meg i alle fall.

Skrevet

Du kan jo selv prøve å få dusjet hver dag med en nyfødt en som krever deg hele døgnet.

Personlig prioriterte jeg å sove når jeg kunne fremfor å dusje. Men jeg dusjet så ofte jeg kunne.

Mannen min er glad i meg selv om håret mitt skulle være fett en dag.

Gjest lysrøret
Skrevet

Du kan jo selv prøve å få dusjet hver dag med en nyfødt en som krever deg hele døgnet.

Personlig prioriterte jeg å sove når jeg kunne fremfor å dusje. Men jeg dusjet så ofte jeg kunne.

Mannen min er glad i meg selv om håret mitt skulle være fett en dag.

Ja, jeg har klart det uten problemer. En nyfødt baby er jo det aller letteste. Sover mye og kan siden sitte i en liggestol den lille tiden man bruker til dusjing.

Og f.eks en toåring er ikke vanskelig å ha med på badet heller. Har alltid hatt en balje med leker stående på badet som er gøy å leke med mens jeg har stelt meg selv.

Så jeg kjøper ikke den med at barna tar min oppmerksomhet absolutt hele dagen.

Og jeg synes faktisk at mannen min er mye finere nydusjet enn med fett hår og ser det som min plikt å være likedan.

Skrevet

Har egentlig aldri tenkt på å se om de jeg møter har fett hår!, men nå skal jeg jammen titte etter:))))

Har aldri hatt problemer med fett hår selv så kan jo hende at det er derfor jeg ikke ser etter heller da :)))

Ha en "fettfri" kveld!

Skrevet

Med tilstrekkelig mengder naturlig fett og salter, trenger man ikke Brylkrem.

Ikke riste hardt på hodet så det spruter rundt bare.

Skrevet

Ja, jeg har klart det uten problemer. En nyfødt baby er jo det aller letteste. Sover mye og kan siden sitte i en liggestol den lille tiden man bruker til dusjing.

Og f.eks en toåring er ikke vanskelig å ha med på badet heller. Har alltid hatt en balje med leker stående på badet som er gøy å leke med mens jeg har stelt meg selv.

Så jeg kjøper ikke den med at barna tar min oppmerksomhet absolutt hele dagen.

Og jeg synes faktisk at mannen min er mye finere nydusjet enn med fett hår og ser det som min plikt å være likedan.

Så fint at du får det til!

Skrevet

Alle er ikke som deg, og alle unger er ikke som dine ;)

Det hender av og til at dusjen rett og slett viker fordi jeg er for sliten eller tiden bare har løpt fra meg - men det er sjelden for fyttikatta så grusom jeg føler meg dersom jeg ikke får dusjet hver dag.

Huttemegtu.

Da gjemmer jeg håret i en strikk og føler meg elendig hele dagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...