DarkPink Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 En stund siden jeg holdt på sist... Jeg skal flytte hoder på ett bilde over på en kropp på et annet bilde, men trenger å forminske hodet.. hvordan i huleste gjorde man det igjen? Sånn at hele hodet blir markert og bare kan dras innover slik at det minsker. Trodde man kunne trykke på den sorte musen, og så kom det frem en hvit som fungerte slik, men det gjør det ikke nå. 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Redigeringsmenyen: transformer --->skaler. Så er det bare å trekke i vei. 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. desember 2005 Forfatter Skrevet 17. desember 2005 Redigeringsmenyen: transformer --->skaler. Så er det bare å trekke i vei. Du er kveldens knupp. Tusen hjertelig!! 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Redigeringsmenyen: transformer --->skaler. Så er det bare å trekke i vei. Du vet ikke hvor jeg finner speilvending også tilfeldigvis? Eller noen andre som vet det? Har engelsk versjon. 0 Siter
carma Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Du vet ikke hvor jeg finner speilvending også tilfeldigvis? Eller noen andre som vet det? Har engelsk versjon. Image -> Rotate canvas -> Flip canvas horizontal. 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Image -> Rotate canvas -> Flip canvas horizontal. Takker! Nååå blir det fine julekort nå =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.