Gjest remini Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Synes dere frisyren til Sissel Kyrkjebø er ..fin?Noen som har en link til den frisyren?Digger den jeg:) 0 Siter
Gjest Nei, huff Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Den er grusom. Ser ut som en hockeysveis ute av kontroll. 0 Siter
tonie Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Den er grusom. Ser ut som en hockeysveis ute av kontroll. Ah! Takk! Jeg fant ikke ord som beskrev den godt nok. Sånn er det. Pen dame, men grusom sveis. 0 Siter
Gjest dasskost Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Den er grusom. Ser ut som en hockeysveis ute av kontroll. Jeg og tenker hockeysveis når jeg ser henne, synes hun ser ut som et troll på hodet, hihi. Hun kler mer glatt hår, halvlangt, oppklippet på sidene med skjevklippet pannelugg (sånn skrå nedover). Ellers virker hun som en søt og snill dame, bare ikke den sveisen! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2005 Skrevet 17. desember 2005 Ah! Takk! Jeg fant ikke ord som beskrev den godt nok. Sånn er det. Pen dame, men grusom sveis. Amen! 0 Siter
Gjest ibro Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hun har litt forlangat nakkehår bare. Kunne kuttet litt av det iallefall. Märtha Louise har samme frisyren nesten, bare litt kortere nakke. Da er den fin. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Synes hun er fin jeg også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Den blir kanskje litt mye av det gode. Hun har ganske tykt hår ser det ut til. Tipper det hadde blitt mye finere hvis hun tynnet ut håret litt og klippet det _litt_ kortere i nakken. Skråklipt lugg hadde sikkert vært flott også! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.