Gjest Ikke signert Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Bestisen til han du liker så godt, vel. 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Bestisen til han du liker så godt, vel. Kansje de deler hjerne eller seng? 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Hæ?? Tuller du? Ikke-like-nick-tråden? Alvorlig talt... 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Hæ?? Tuller du? Ikke-like-nick-tråden? Alvorlig talt... Ja, kansje noen traff spikeren på hodet? ehe, rettere sagt en av spikerne! ;O 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja, kansje noen traff spikeren på hodet? ehe, rettere sagt en av spikerne! ;O Jeg håper ikke det var pga meg, som skrev "jeg liker prozak, jeg". Det var liksom bare en spøk, jeg kunne jo ikke vite om det var han dere snakka om. Og han sier jo alltid rett ut at folk er syke i hodet og idioter osv. osv, så at vi sier at vi liker noen her og andre ikke, som ikke er navngitt engang, så bør da virkelig ikke det være noe problem.. *oppgitt* 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Jeg håper ikke det var pga meg, som skrev "jeg liker prozak, jeg". Det var liksom bare en spøk, jeg kunne jo ikke vite om det var han dere snakka om. Og han sier jo alltid rett ut at folk er syke i hodet og idioter osv. osv, så at vi sier at vi liker noen her og andre ikke, som ikke er navngitt engang, så bør da virkelig ikke det være noe problem.. *oppgitt* Enig, det er rart at enkelte kan skjelle ut folk så mye de lyster, men alt har vel en forklaring. Det viktige er hvem du er gokompis med, eller hvem du er : ) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Enig, det er rart at enkelte kan skjelle ut folk så mye de lyster, men alt har vel en forklaring. Det viktige er hvem du er gokompis med, eller hvem du er : ) Ja, jeg begynner å skjønne det etterhvert! Ah.. dytt meg i seng er du grei. 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Ja, jeg begynner å skjønne det etterhvert! Ah.. dytt meg i seng er du grei. Ok, om du dytter meg først? ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ok, om du dytter meg først? ;-) Okei. Jeg dytter deg verbalt, sånn at du er oppreist og klar til å dytte meg fysisk etterpå. Eneste som funker på meg. "No way, nå tar du og peller deg i seng med det samme!! Innse det, det blir ikke flere diskusjoner her uansett nå i kveld, når alle andre har lagt seg. Og jo før du legger deg, jo lengre er det før du er nødt å dra deg ut av senga igjen..." 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 HVorfor bruker du ikke det nicket du hadde for et par dager siden, Kosses? Da det ble så ubehagelig her. Så hadde vi visst det var deg med det samme. Det hadde vært så greit. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Av hvem? Av webmaster, sansynligvis. Moroklump. 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 HVorfor bruker du ikke det nicket du hadde for et par dager siden, Kosses? Da det ble så ubehagelig her. Så hadde vi visst det var deg med det samme. Det hadde vært så greit. What? var det forsøk på en dårlig spøk på etellerannet? link? 0 Siter
no way Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Skrevet 18. desember 2005 Okei. Jeg dytter deg verbalt, sånn at du er oppreist og klar til å dytte meg fysisk etterpå. Eneste som funker på meg. "No way, nå tar du og peller deg i seng med det samme!! Innse det, det blir ikke flere diskusjoner her uansett nå i kveld, når alle andre har lagt seg. Og jo før du legger deg, jo lengre er det før du er nødt å dra deg ut av senga igjen..." =) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 HVorfor bruker du ikke det nicket du hadde for et par dager siden, Kosses? Da det ble så ubehagelig her. Så hadde vi visst det var deg med det samme. Det hadde vært så greit. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Ja, tråden er slettet. Webbis, du er skikkelig rampete noen ganger *knis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.