Gå til innhold

Har en tråd her blitt slettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestisen til han du liker så godt, vel. :)

Kansje de deler hjerne eller seng? :)

Skrevet

Hæ?? Tuller du? Ikke-like-nick-tråden? Alvorlig talt...

Skrevet

Hæ?? Tuller du? Ikke-like-nick-tråden? Alvorlig talt...

Ja, kansje noen traff spikeren på hodet? ehe, rettere sagt en av spikerne! ;O

Skrevet

Ja, kansje noen traff spikeren på hodet? ehe, rettere sagt en av spikerne! ;O

Jeg håper ikke det var pga meg, som skrev "jeg liker prozak, jeg". Det var liksom bare en spøk, jeg kunne jo ikke vite om det var han dere snakka om. Og han sier jo alltid rett ut at folk er syke i hodet og idioter osv. osv, så at vi sier at vi liker noen her og andre ikke, som ikke er navngitt engang, så bør da virkelig ikke det være noe problem..

*oppgitt*

Skrevet

Jeg håper ikke det var pga meg, som skrev "jeg liker prozak, jeg". Det var liksom bare en spøk, jeg kunne jo ikke vite om det var han dere snakka om. Og han sier jo alltid rett ut at folk er syke i hodet og idioter osv. osv, så at vi sier at vi liker noen her og andre ikke, som ikke er navngitt engang, så bør da virkelig ikke det være noe problem..

*oppgitt*

Enig, det er rart at enkelte kan skjelle ut folk så mye de lyster, men alt har vel en forklaring.

Det viktige er hvem du er gokompis med, eller hvem du er : )

Skrevet

Enig, det er rart at enkelte kan skjelle ut folk så mye de lyster, men alt har vel en forklaring.

Det viktige er hvem du er gokompis med, eller hvem du er : )

Ja, jeg begynner å skjønne det etterhvert!

Ah.. dytt meg i seng er du grei.

Skrevet

Ja, jeg begynner å skjønne det etterhvert!

Ah.. dytt meg i seng er du grei.

Ok, om du dytter meg først? ;-)

Skrevet

Ok, om du dytter meg først? ;-)

Okei. Jeg dytter deg verbalt, sånn at du er oppreist og klar til å dytte meg fysisk etterpå. Eneste som funker på meg.

"No way, nå tar du og peller deg i seng med det samme!! Innse det, det blir ikke flere diskusjoner her uansett nå i kveld, når alle andre har lagt seg. Og jo før du legger deg, jo lengre er det før du er nødt å dra deg ut av senga igjen..."

Skrevet

HVorfor bruker du ikke det nicket du hadde for et par dager siden, Kosses? Da det ble så ubehagelig her. Så hadde vi visst det var deg med det samme. Det hadde vært så greit.

Skrevet

Av hvem?

Av webmaster, sansynligvis.

Moroklump.

Skrevet

HVorfor bruker du ikke det nicket du hadde for et par dager siden, Kosses? Da det ble så ubehagelig her. Så hadde vi visst det var deg med det samme. Det hadde vært så greit.

What? var det forsøk på en dårlig spøk på etellerannet?

link?

Skrevet

Okei. Jeg dytter deg verbalt, sånn at du er oppreist og klar til å dytte meg fysisk etterpå. Eneste som funker på meg.

"No way, nå tar du og peller deg i seng med det samme!! Innse det, det blir ikke flere diskusjoner her uansett nå i kveld, når alle andre har lagt seg. Og jo før du legger deg, jo lengre er det før du er nødt å dra deg ut av senga igjen..."

=)

Gjest Persille
Skrevet

;)

Skrevet

Ja, tråden er slettet.

Webbis, du er skikkelig rampete noen ganger *knis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...