Gjest Pling i bolla? Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Det står ute der det er minusgrader. Skal jeg sette det i en bøytte med vann? Da fryser jo bare vannet til is. Skal det bare stå slik det står? Holder det seg da? 0 Siter
Gjest hogger'n Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 La det stå ute til 22.12, ta det inn - helst i et rom som ikke er for varmt, men temperert (kjeller?). Sett det i juletrefoten og gi det lunkent vann. Når du skal pynte det -(i mitt tilfelle den 23.12) tar du det inn i stuetemperatur. Husk å gi det vann - hver dag. 0 Siter
Aryane Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Har du garasje eller en utebod du kan sette det i? En jeg kjenner driver med juletrær og han anbefaler å sette det i garasjen før vi tar det inn, så det får en "myk" overgang. Når det gjelder vann vet jeg ikke, men det står jo flere dager uten vann der de selger dem, så de tåler nok noen dager uten. Jeg har aldri hatt vann på før jeg har tatt det inn iallefall. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Det var et innslag om behandling av juletre forleden dag på Nrks frokost-tv, tror det kanskje var fredag. Se på Nrks sider om du kan finne det på web-tv noe sted. Det var den faste gartneren deres som hadde innslaget. Det var noe med at man skulle sage av litt nederst på treet og sette det i kokende vann en stund, før man fester juletrefoten. Og ellers tips om hvordan treet bør behandles. 0 Siter
Gjest Pling i bolla? Skrevet 18. desember 2005 Skrevet 18. desember 2005 Det var et innslag om behandling av juletre forleden dag på Nrks frokost-tv, tror det kanskje var fredag. Se på Nrks sider om du kan finne det på web-tv noe sted. Det var den faste gartneren deres som hadde innslaget. Det var noe med at man skulle sage av litt nederst på treet og sette det i kokende vann en stund, før man fester juletrefoten. Og ellers tips om hvordan treet bør behandles. Tusen takk! Nå er den sett 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.