Gå til innhold

Det der med å spandere eller sette igjen drikke..

Anbefalte innlegg

Apropos det med pant:

Under studietiden var det en som var navngjeten for at han tok med seg panteflaskene da han gikk hjem! ;-)

Alle syntes selvsagt det var uhørt og utrolig komisk, selv for en "fattig student".

Men jeg må innrømme at jeg nå av og til tenker at det hadde vært en stor fordel med gjester som tok med seg litt tomflasker, for de har en tendens til å hope seg opp og det er alltid et styr å få pantet dem.

Skulle ønske at idrettslag, speiderforening el annet kunne tilby seg å hente pant for folk her, fremfor å drive salg av skapelodd og slikt! :-D

Godt poeng - her hoper det seg opp enorme mengder i boden før vi får somlet oss til å pante. Vi har rett og slett for god lagringsplass...

Fortsetter under...

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

34

• Dorthe

11

• flisa

10

• Glimtipper

10

Mest aktive i denne tråden

"Men jeg vet faktisk om en kar som kom tilbake til noen dagen etter et vorspiel og hentet tomflaskene sine for å pante dem."

Nå begynner jeg nesten å lure på om vi har felles kjente, for jeg trodde ikke det fantes så mange av den typen. :)

Hm, det trodde ikke jeg heller. Kanskje det er samme person?

Godt poeng - her hoper det seg opp enorme mengder i boden før vi får somlet oss til å pante. Vi har rett og slett for god lagringsplass...

Ja. iligemåde! *he he* Vi fleipet en gang om at hvis tyver skulle gjøre innbrudd hos oss ville det verste være hvis de stjal alle tomflaskene i boden, for det var der våre verdier lå! ;-)

Ja. iligemåde! *he he* Vi fleipet en gang om at hvis tyver skulle gjøre innbrudd hos oss ville det verste være hvis de stjal alle tomflaskene i boden, for det var der våre verdier lå! ;-)

Hehehe, vi fant ut i går at vi kunne sannsynligvis finansiere hele julen ved å få ut fingeren og pante flasker. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...